Marvelous heros livet fortsätter
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Marvelous heros livet fortsätter
|
Borttagen
|
" Ja spannien låter jättebra och kan ringa och prata med min bror om det här " sa Rickard och log. Var hans bror med i planet så kunde Rickard känna sig säkrare och Isac var en av de få som kunde lugna ner honom.
29 maj, 2015 18:18
|
|
Borttagen
|
" det här blir kul" sa Felicity med ett leende.
29 maj, 2015 18:19
|
|
Borttagen
|
" Ja det blir det " sa Rickard och ringde Isac och satte på högtalaren.
" brosan chilla hur är det? " frågade Isac
" Det är bra du jag och Felicity planerar att hyra ett hus i spanien och tänkte fråga om din familj ville vara med " sa Rickard.
" Jo låter kul vi följer gärna med " sa Isac
" Toppen " sa Rickard.
29 maj, 2015 18:23
|
|
Borttagen
|
Felicity gick iväg till datorn för att leta reda på ett bra hyreshus.
29 maj, 2015 18:25
|
|
Borttagen
|
" Och glöm inte solkrämen du vet hur lätt din hud blir bränd i varma länder " sa Rickard allvarligt.
" Jaja Chilla " sa Isac.
29 maj, 2015 18:26
|
|
Borttagen
|
Felicity hittade ett hus som verkade bra. Den låg nära stranden & hade en egen pool.
" älskling kom hit en stund" ropade Felicity från datarummet.
29 maj, 2015 18:30
|
|
Borttagen
|
" Kommer " sa Rickard och gick till Felicity och gick till henne.
29 maj, 2015 18:32
|
|
Borttagen
|
" här är ett hus som verkar trevligt..dock måste någon av barnen dela rum " sa Felicity
29 maj, 2015 18:35
|
|
Borttagen
|
" Ja vi får se till att de barn som får dela rum fungerar med varandra " sa Rickard och studerade huset han gillade det riktigt mycket. Isac lyssnade då han var kvar i luren.
29 maj, 2015 18:37
|
|
Borttagen
|
"Huset är inte så dyrt & det är bara en kvart's promenad till stan" sa Felicity när hon läste
29 maj, 2015 18:39
|
Du får inte svara på den här tråden.