PrS :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PrS :D
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 22:28
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 22:30
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 22:34
|
|
Borttagen
|
- Kan vi gå hem till mig nu?, frågade jag.
1 maj, 2014 22:36
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 22:38
|
|
Borttagen
|
Jag log och började gå mot busstationen.
1 maj, 2014 22:39
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 22:42
|
|
Borttagen
|
Jag steg på en buss med Clark.
1 maj, 2014 22:47
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 22:49
|
|
Borttagen
|
Jg drog Clark med mig till en plats och log.
1 maj, 2014 22:53
|
Du får inte svara på den här tråden.