Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Okej då. Jag ljög. Förlåt mig. Hon var min första flickvän, När jag var människa alltså, men hon dog och jag kunde inte ta av mig det." mumlade jag plågat.
"Snälla förlåt mig!" viskade jag.
2 nov, 2013 23:10
|
|
Borttagen
|
"Det gör inget. Inget alls"
Nu var det min tur att ljuga.
2 nov, 2013 23:11
|
|
Borttagen
|
Jag kysste henne.
"Jo det gör något. Men det är dig jag älskar, så nu behöver jag inte ha det här armbandet längre, eller hur?" jag tog av mig det och slängde det i öppna spisen.
2 nov, 2013 23:19
|
|
Borttagen
|
"Nej, men..."
Utbrast jag.
Sen knäppte jag av mig ett halsband som jag hade om halsen och gjorde samma sak med det.
2 nov, 2013 23:23
|
|
Borttagen
|
"Vad stod det på det?" mumlade jag och fångade upp det i luften.
Seth Stod det.
"Vem var det?"
2 nov, 2013 23:24
|
|
Borttagen
|
Jag tittade ner på mina händer.
2 nov, 2013 23:26
|
|
Borttagen
|
"Din pojkvän. Det är okej. Kul." Sa jag dämpat.
2 nov, 2013 23:27
|
|
Borttagen
|
"Du är min pojkvän"
Jag ryckte det från honom och slängde in det i elden där det långsamt smälte.
2 nov, 2013 23:29
|
|
Borttagen
|
"Okej. Vem är han? och när var det ni var ihop?"
2 nov, 2013 23:31
|
|
Borttagen
|
"Förra året"
Muttrade jag.
2 nov, 2013 23:32
|
Du får inte svara på den här tråden.