Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(okej 5)
"Älskling?,sa jag till Luke. Vi hade varit gifta i 3 år nu. 9 aug, 2013 00:27 |
|
KajsaRC2001
Elev |
"Ja sötnos." sade han och betraktade Heaven som lekte på ängen med Pontus. Hennes rödbruna hår fladdrade vackert i vinden.
9 aug, 2013 00:29 |
|
Borttagen
|
"Hur gick jobbet idag,frågade jag och log sött
9 aug, 2013 00:30 |
|
Borttagen
|
Jag hade slutat på Hogwarts och var en vuxen kvinna nu, jag bor ihop med Mas och vi har sonen Peter tillsammans.
Peter är 5 år och är glad och frisk, vi umgås med Lilja och Luke också.. ( Han heter Peter istället ) 9 aug, 2013 00:30 |
|
KajsaRC2001
Elev |
9 aug, 2013 00:34 |
|
Borttagen
|
"Jag har saknat dig.
Jag började kyssa honom passionerat och lät mina händer glida ner för hans rygg. 9 aug, 2013 00:35 |
|
Borttagen
|
Jag var hemma hos Lilja och Luke medans Mas jobbade extra, Peter och Heaven lekte på ängen.
9 aug, 2013 00:35 |
|
KajsaRC2001
Elev |
9 aug, 2013 00:39 |
|
Borttagen
|
"Vem?, frågade jag.
9 aug, 2013 00:40 |
|
Borttagen
|
Jag går och tar mig en läskande dricka och sätter mig på altanen
" Peter, kom!" Ropade jag och Peter kom direkt " Hej, älskling, är du hungrig?" Sa jag " Nej " Sa Peter och rusade tillbaks och lekte 9 aug, 2013 00:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen