Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PJ roll(privat)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)

1 2 3 ... 82 83 84 85 86 87
Användare Inlägg
amanda1104
Elev

Avatar


"Dessutom har jag en känsla av att hon inte missade" mumlar Aily.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

15 jan, 2014 10:01

Borttagen

Avatar


Meia rynkar pannan. "Men varför skjute hon en pil mot oss?"

15 jan, 2014 17:39

amanda1104
Elev

Avatar


"Ingen aning" muttrar Aily och ser på tjejen.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

16 jan, 2014 16:05

Borttagen

Avatar


Meia skakar på huvudet.
"De verkar klara i alla fall."

16 jan, 2014 16:19

amanda1104
Elev

Avatar


Kerion kommer fram till oss.
"Gick det bra med er?" frågar han.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

16 jan, 2014 16:31

Borttagen

Avatar


"Jadå", försäkrar Meia. "I alla fall för mig."

16 jan, 2014 16:34

amanda1104
Elev

Avatar


"Jag är okej. Men skulle vi kunna prata med dig i enrum?" frågar Aily.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

17 jan, 2014 17:02

Borttagen

Avatar


Halvbloden avlägsnar sig från platsen, och Keiron nickar mot dem.
"Ja, det är egentligen bara Aily som behöver prata med dig, men i alla fall!"

17 jan, 2014 21:20

amanda1104
Elev

Avatar


"Vet du om halvblod kan drömma samma sak flera gånger?" frågar Aily.
"Bara om det händer igen" säger Kerion och rynkar pannan. Aily snyftar och sjunker ner på marken.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

18 jan, 2014 18:12

Borttagen

Avatar


Meia ser ner på marken.
"Men.. om det händer igen", börjar hon långsamt och tänker klart tanken, "så måste det ju i alla fall finnas en anledning. Vi borde försöka ta reda på vad det är som händer, och varför, och dessutom så borde vi försöka stoppa det. Inte för att jag vet om jag har någon som helst makt över det, men", hon skakar på huvudet.

18 jan, 2014 22:21

1 2 3 ... 82 83 84 85 86 87

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)

Du får inte svara på den här tråden.