PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Dessutom har jag en känsla av att hon inte missade" mumlar Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 15 jan, 2014 10:01 |
|
Borttagen
|
Meia rynkar pannan. "Men varför skjute hon en pil mot oss?"
15 jan, 2014 17:39 |
|
amanda1104
Elev |
"Ingen aning" muttrar Aily och ser på tjejen.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 16 jan, 2014 16:05 |
|
Borttagen
|
Meia skakar på huvudet.
"De verkar klara i alla fall." 16 jan, 2014 16:19 |
|
amanda1104
Elev |
Kerion kommer fram till oss.
"Gick det bra med er?" frågar han. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 16 jan, 2014 16:31 |
|
Borttagen
|
"Jadå", försäkrar Meia. "I alla fall för mig."
16 jan, 2014 16:34 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag är okej. Men skulle vi kunna prata med dig i enrum?" frågar Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 17 jan, 2014 17:02 |
|
Borttagen
|
Halvbloden avlägsnar sig från platsen, och Keiron nickar mot dem.
"Ja, det är egentligen bara Aily som behöver prata med dig, men i alla fall!" 17 jan, 2014 21:20 |
|
amanda1104
Elev |
"Vet du om halvblod kan drömma samma sak flera gånger?" frågar Aily.
"Bara om det händer igen" säger Kerion och rynkar pannan. Aily snyftar och sjunker ner på marken. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 18 jan, 2014 18:12 |
|
Borttagen
|
Meia ser ner på marken.
"Men.. om det händer igen", börjar hon långsamt och tänker klart tanken, "så måste det ju i alla fall finnas en anledning. Vi borde försöka ta reda på vad det är som händer, och varför, och dessutom så borde vi försöka stoppa det. Inte för att jag vet om jag har någon som helst makt över det, men", hon skakar på huvudet. 18 jan, 2014 22:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen