Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissWentz
Elev |
9 aug, 2012 23:29 |
|
Borttagen
|
4. Fred och George
10 aug, 2012 06:46 |
|
kaptän grov hongel
Elev |
vad är det her
10 aug, 2012 10:04 |
|
Borttagen
|
Frågan är "vem gillar du mest i familjen weasly?"
10 aug, 2012 10:30 |
|
Majis
Elev |
I love them all, men jag får väl rangordna lite... xD
1: Ron 2: Fred/George 3: Arthur 4: Charlie 5: Molly 6: Bill 7: Ginny 8: Percy Svårt.... Men NÅT SÅNT xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 10 aug, 2012 10:51 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tycker om väldigt många i Weasley-familjen, så jag måste välja alla dessa: Ron, Fred&George (de är liksom tillsammans) och Ginny ...
10 aug, 2012 10:55 |
|
Borttagen
|
Nu gör jag en sån också
1.fred/George 2.Molly 3.Arthur 4.jag ska gifta mig med Charlie 5.bill 6.Ron 7.Ginny 8.pecy Fast ALLA dem kommer högst upp på min lista 10 aug, 2012 10:57 |
|
MissLollo
Elev |
Ehm, alla ♥ jag vet inte men man vill inte ta bort någon av de precis....
10 aug, 2012 11:03 |
|
Lisen563
Elev |
3
10 aug, 2012 12:14 |
|
Erica
Elev |
10 aug, 2012 12:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen