Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Sara Ravenclaw:
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sara Ravenclaw: Fick min efterlängtade Nyckeln i fredags och har sträckläst den hela helgen. Nu är jag klar och: Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! 16 dec, 2013 17:29 |
|
Fenixx
Elev |
16 dec, 2013 21:51 |
|
bullen289
Elev |
Har typ 20 sidor kvar i nyckeln nu och den var fantastisk... Höll på att börjar gråta när
Spoiler: sen fick jag typ panik när Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! 16 dec, 2013 22:09 |
|
the marauder
Elev |
Äntligen hittade jag Cirkel-tråden! Nu gäller det bara att skynda sig att läsa ut Nyckeln så att jag kan vara med och prata om den utan att bli spoilad...
17 dec, 2013 11:29 |
|
Sara Ravenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Sara Ravenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sara Ravenclaw: Fick min efterlängtade Nyckeln i fredags och har sträckläst den hela helgen. Nu är jag klar och: Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Och förlåt så hemskt mycket om någon som inte läst Nyckeln råkade vara inne när jag glömde att sätta det här i en spoiler! ![]() ![]()
17 dec, 2013 12:10 |
|
Borttagen
|
guys
guys GUYS jag fick hela trilogin i julklapp (hardcover ♥3) så nu kommer jag äntligen få läsa dem 24 dec, 2013 20:32 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: guys guys GUYS jag fick hela trilogin i julklapp (hardcover ♥3) så nu kommer jag äntligen få läsa dem Ååh vad kul! Själv fick jag berättelser från Engelsfors :'DDD ;;
24 dec, 2013 22:10 |
|
Ginny_Power
Elev |
24 dec, 2013 22:33 |
|
Zendaya
Elev |
Har Nyckeln hemma. Är i kapitlet där
Spoiler: Tryck här för att visa! Fast nu under julen så blev pappa full och min bok låg i bilen, och när vi skulle åka hem igen så fick jag inte hämta den! Dör här 24 dec, 2013 22:37 |
|
Borttagen
|
Börjat läsa nyckeln, fick den i julklapp och jag har redan läst 200 sidor, alltså en fjärdedel av hela boken!
Spoiler: Tryck här för att visa! 26 dec, 2013 17:15 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen