Mugglis författare 2012
Forum > Quidditchplanen > Mugglis författare 2012
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nelly1513: Grattis Okej, lite sen men... GAAAH!!!! FAN!!! JAG KOM TVÅAAA!!! FAN JAG ÄLSKAR DIGGG!!!! FAAAAN!!!!! FFAAAAN!!! JAG KOM TVÅAAAAA!!!! IHHHH! AAHHHH! HJÄLP!!!! Har fått värsta dampen O.o så nu undrar jag vilken bok/film du vill skriva en ff om :p du får itne ta någon som nån annan tagit och inte HP :p Öh... Va? O.o Har helt missat den där informationsaken TwT Ska jag skriva vad jag vill skriva om här eller ska jag maila det till dig? :O Dessutom vet jag inte vem som har vad TwT AlexZz and I are friends 4 ever <3
9 maj, 2012 18:52 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Nelly1513: haha ni har inte fått så mtk info ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Nelly1513: Grattis Okej, lite sen men... GAAAH!!!! FAN!!! JAG KOM TVÅAAA!!! FAN JAG ÄLSKAR DIGGG!!!! FAAAAN!!!!! FFAAAAN!!! JAG KOM TVÅAAAAA!!!! IHHHH! AAHHHH! HJÄLP!!!! Har fått värsta dampen O.o så nu undrar jag vilken bok/film du vill skriva en ff om :p du får itne ta någon som nån annan tagit och inte HP :p Öh... Va? O.o Har helt missat den där informationsaken TwT Ska jag skriva vad jag vill skriva om här eller ska jag maila det till dig? :O Dessutom vet jag inte vem som har vad TwT du kan skriva det här och listan finns nog en lr två sidor bak ![]()
9 maj, 2012 18:54 |
|
Nelly1513
Elev |
9 maj, 2012 18:57 |
|
Cara Riddle
Elev |
9 maj, 2012 18:59 |
|
Whya
Elev |
Oj, hur ska man välja?! Allt jag kom på att skriva om är redan taget.. hmm.. eh. det gör nog inget, jag kan inte skriva ff:s, så jag får bara ta något och hoppas pån att jag inte åker ut i alla fall. Säger snart vad jag tar för nåt, måste tänka lite...
9 maj, 2012 19:10 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Whya: nej jag tror det kmr gå jätte bra Oj, hur ska man välja?! Allt jag kom på att skriva om är redan taget.. hmm.. eh. det gör nog inget, jag kan inte skriva ff:s, så jag får bara ta något och hoppas pån att jag inte åker ut i alla fall. Säger snart vad jag tar för nåt, måste tänka lite... ![]()
9 maj, 2012 19:11 |
|
Millson Lovegood
Elev |
9 maj, 2012 19:12 |
|
Whya
Elev |
¨
TACK ÄLSKADE PLUM, DU ÄR DET VACKRASTE OCH FINASTE SOM POPPAT UPP PÅ DENNA JORD ♥ MURTAGH OCH NASUADA HERE I COME ♥ förresten är det tillåtet..? Hoppashoppashoppas..
9 maj, 2012 19:15 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Whya: ja om det går bra för er båda är det tillåtet :p¨ TACK ÄLSKADE PLUM, DU ÄR DET VACKRASTE OCH FINASTE SOM POPPAT UPP PÅ DENNA JORD ♥ MURTAGH OCH NASUADA HERE I COME ♥ förresten är det tillåtet..? Hoppashoppashoppas.. ![]()
9 maj, 2012 19:16 |
|
Whya
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Whya: ja om det går bra för er båda är det tillåtet :p ¨ TACK ÄLSKADE PLUM, DU ÄR DET VACKRASTE OCH FINASTE SOM POPPAT UPP PÅ DENNA JORD ♥ MURTAGH OCH NASUADA HERE I COME ♥ förresten är det tillåtet..? Hoppashoppashoppas.. Vad trevligt
9 maj, 2012 19:17 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen