Eran "Harry Potter-hörna"
Forum > Harry Potter > Eran "Harry Potter-hörna"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Johnte
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fågel-Fenix: Varsågod. Tack, Ina, för mallen! :'D Ja, jag är nog tillbaka. Välkommen tillbaka
1 mar, 2012 21:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Johnte: Det var faktiskt inte beroende som gjorde att jag kom tillbaka... Skicka uggla om du vill veta varför, jag tar helst inte det i något av forumen... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fågel-Fenix: Varsågod. Tack, Ina, för mallen! :'D Ja, jag är nog tillbaka. Välkommen tillbaka Men tack för att jag får komma tillbaka. 1 mar, 2012 21:12 |
|
Johnte
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Johnte: Det var faktiskt inte beroende som gjorde att jag kom tillbaka... Skicka uggla om du vill veta varför, jag tar helst inte det i något av forumen... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fågel-Fenix: Varsågod. Tack, Ina, för mallen! :'D Ja, jag är nog tillbaka. Välkommen tillbaka Men tack för att jag får komma tillbaka. Haha, okej
1 mar, 2012 21:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Johnte: Tack. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Johnte: Det var faktiskt inte beroende som gjorde att jag kom tillbaka... Skicka uggla om du vill veta varför, jag tar helst inte det i något av forumen... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fågel-Fenix: Varsågod. Tack, Ina, för mallen! :'D Ja, jag är nog tillbaka. Välkommen tillbaka Men tack för att jag får komma tillbaka. Haha, okej 1 mar, 2012 21:22 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: man vill väl inte ha en harry potter hörna där harry bara står i ett hörn? är de bara jag som skulle tycka de vart lite läskigt om harry stog i en hörna? jag skulle älska det ♥ men han måste ju vara hemma och ta hand om sina barn å ginny juuuuu xD ![]()
1 mar, 2012 21:22 |
|
James S Potter
Elev |
Skrivet av Fågel-Fenix: Det har du ju helt rätt i!Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: man vill väl inte ha en harry potter hörna där harry bara står i ett hörn? är de bara jag som skulle tycka de vart lite läskigt om harry stog i en hörna? jag skulle älska det ♥ men han måste ju vara hemma och ta hand om sina barn å ginny juuuuu xD
1 mar, 2012 21:24 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Fågel-Fenix: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Fredrick: man vill väl inte ha en harry potter hörna där harry bara står i ett hörn? är de bara jag som skulle tycka de vart lite läskigt om harry stog i en hörna? jag skulle älska det ♥ men han måste ju vara hemma och ta hand om sina barn å ginny juuuuu xD Ok vi säger såhär! Harry måste stå i en hörna annars dör hans familj. okej det där lät hemskt. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 1 mar, 2012 21:37 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
Lägger upp nya bilder på lite olika saker ;D
![]() Trollstavar, varför ser dom hämska ut på kort?! ![]() lite av min lilla hörna^^ ![]() nyaste trollstaven, blev ganska nöjd :] ![]() rawenclavskylt, nöjd! ![]() pygm'epuffen Arnold! FAST den ser mkt sötare irl... ![]() hela hörnan...xd ![]() ♥ så det va lite saker... ;D ![]()
1 mar, 2012 21:38 |
|
James S Potter
Elev |
Skrivet av Fågel-Fenix: Haha! Jag såg det i "Gör dina egna HP föremål"!Lägger upp nya bilder på lite olika saker ;D ![]() Trollstavar, varför ser dom hämska ut på kort?! ![]() lite av min lilla hörna^^ ![]() nyaste trollstaven, blev ganska nöjd :] ![]() rawenclavskylt, nöjd! ![]() pygm'epuffen Arnold! FAST den ser mkt sötare irl... ![]() hela hörnan...xd ![]() ♥ så det va lite saker... ;D
1 mar, 2012 21:47 |
|
Fågel-Fenix
Elev |
1 mar, 2012 21:53 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen