myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cirklar
Elev |
^ Jag antar att de bara har satt upp inloggningsgrejen nu så att man ska kunna logga in senare när registreringen börjar. På hemsidan står det ju "Starting on March 15th at 12PM Eastern (New York) time, we will have a registration form available on the home page." Jag antar att man måste fylla i det först och det kommer upp klockan fem (svensk tid).
15 mar, 2012 16:22 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av cirklar:
^ Jag antar att de bara har satt upp inloggningsgrejen nu så att man ska kunna logga in senare när registreringen börjar. På hemsidan står det ju "Starting on March 15th at 12PM Eastern (New York) time, we will have a registration form available on the home page." Jag antar att man måste fylla i det först och det kommer upp klockan fem ( Haha, okej ^^ Tack! ![]()
15 mar, 2012 16:47 |
|
cirklar
Elev |
15 mar, 2012 16:57 |
|
si_tonks
Elev |
15 mar, 2012 17:12 |
|
Emme Lestrange
Elev |
15 mar, 2012 17:17 |
|
cirklar
Elev |
Nu ska jag bara komma på ett användarnamn också... Får beslutsångest över det.
Någon som har ett bra förslag?
15 mar, 2012 17:30 |
|
Borttagen
|
Jag måste vänta tills imorgon...fml
15 mar, 2012 17:31 |
|
si_tonks
Elev |
15 mar, 2012 17:38 |
|
cirklar
Elev |
15 mar, 2012 17:48 |
|
Solkatten
Elev |
[min mail adress] is registered in the beta program, but not before Day 1. You must wait until we allow beta testers from Day 2 (your day) to register.
Vad menas med det? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 mar, 2012 17:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen