The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag off corse!!!!! HAR DU BOKEN!? Varifrån har du köpt den ???? 13 feb, 2012 17:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: ^ Låter nästan lite som våran kära Johan. Han skrattar till vad som helst! (Alltså Emil! Ja, kanske det! Jag vet! Johan är också grymt störande! Skrivet av Borttagen: ^Det gör han faktiskt! Men på riktig Lills? "Kära Johan"? Haha! Men man vill väl inte låta otrevlig va? Nej! Kanske inte det men... 13 feb, 2012 17:52 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag off corse!!!!! HAR DU BOKEN!? Varifrån har du köpt den ???? Jag svara i hennes ställe! (vi går också i samma skola så jag vet sker! Hon fick den i julklapp så hon vet inte. Av vad jag har hört. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: ^ Låter nästan lite som våran kära Johan. Han skrattar till vad som helst! (Alltså Emil! Ja, kanske det! Jag vet! Johan är också grymt störande! Skrivet av Borttagen: ^Det gör han faktiskt! Men på riktig Lills? "Kära Johan"? Haha! Men man vill väl inte låta otrevlig va? Nej! Kanske inte det men... Ofc not! ![]()
13 feb, 2012 17:54 |
|
Borttagen
|
Okej, vad gör ni? Jag sitter och läser en bok och är här inne på mugglis också lyssnar jag på musik!
13 feb, 2012 17:58 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej, vad gör ni? Jag sitter och läser en bok och är här inne på mugglis också lyssnar jag på musik! Jag skriver på min ff, tänker på hur underbart det skulle vara att gå när och ta en macka, lyssnar på musik och ignorerar samtal! ![]()
13 feb, 2012 18:02 |
|
Borttagen
|
Haha!
Jag har Booring! Vad ska jag rita? 13 feb, 2012 18:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha! Jag har Booring! Vad ska jag rita? rita...?Hmm en katt!! 13 feb, 2012 18:18 |
|
Clementin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha! Jag har Booring! Vad ska jag rita? Ett streck. ^^ Nej, kanske ett självporträtt? 13 feb, 2012 18:18 |
|
Borttagen
|
Jag är dålig på självporträtt! Katter åxå!
13 feb, 2012 18:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag är dålig på självporträtt! Katter åxå! Jaha, men då är det på tiden du ritar det! 13 feb, 2012 18:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen