ERKÄNN!
Forum > Quidditchplanen > ERKÄNN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag håller med ovanstående erkännande.. ERKÄNN!
Edit; Lite fail på ny sida och så... "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 17:56 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag tycker att soratanakas fanfic borde komma upp, om jag inte missat det (HEHE)
ERKÄNN! 10 jan, 2011 17:58 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag inte lagt ut något på denna sida *lols* ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 18:00 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag lägger min energi på DH trailern, varje dag.
ERKÄNN 10 jan, 2011 18:02 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag stör mig på att det inte finns någon centreringsfunktion ELLER större textsnittsfunktion på denna sida...
ERKÄNN! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 18:04 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag vill ha PAJ!
ERKÄNN! 10 jan, 2011 18:06 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag är mätt. : < ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 18:07 |
|
Borttagen
|
Jag erkänner att jag kommer sakna Fred
ERKÄNN! 10 jan, 2011 18:09 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag kommer antingen dö av tårar när Fred dör, eller dö av skratt. För de kommer säkert göra hans död typ superdramatisk.
ERKÄNN! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 jan, 2011 18:11 |
|
ikka
Elev |
Jag erkänner att jag tycker far min är sjukt oansvarig och omogen som tycker det är fel när mamma inte lagar mat förens halv två, som inte ens är sent, men själv inte ens är hemma halv sju när han lovat att ha maten klar till sex.
EKRÄNN! ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
10 jan, 2011 18:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen