@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 okt, 2012 23:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Dom ställer om sig själva :3 mina iaf Vänta va? Öhm, när ska man ställa den och hur? XD 27 okt, 2012 23:01 |
|
Luna Chang
Elev |
Hej 27 okt, 2012 23:02 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Dom ställer om sig själva :3 mina iaf Vänta va? Öhm, när ska man ställa den och hur? XD En timme bakåt, vid tre inatt. blir alltså 03 ställer du tbx den till 02. Getit? Fast mobiler o datorer sköter det själva. 27 okt, 2012 23:02 |
|
Borttagen
|
Varför vinner du hela tiden amandaheideman? -__-
27 okt, 2012 23:02 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Dom ställer om sig själva :3 mina iaf Vänta va? Öhm, när ska man ställa den och hur? XD Nu inatt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 okt, 2012 23:02 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Det var det första jag tänkte på också XD They say great minds think alike. ![]()
27 okt, 2012 23:03 |
|
AlexZz
Elev |
27 okt, 2012 23:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Dom ställer om sig själva :3 mina iaf Vänta va? Öhm, när ska man ställa den och hur? XD Nu inatt. Får man alltså sova mer på natten då? 27 okt, 2012 23:04 |
|
amandaheideman
Elev |
Skrivet av Borttagen: Varför vinner du hela tiden amandaheideman? -__- För att jag är bäst på att vinna
27 okt, 2012 23:05 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen