@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vill ju vinna den här jakten.
27 okt, 2012 22:45 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Alltså hur tar man kort på "skärmen", så som typ Solkatten och smartbabe har gjort? PrtScr knappen ovanför Insert knappen, eller Skärmklipp som finns under Start-fliken tror jag. Olika på olika datorer. ![]()
27 okt, 2012 22:46 |
|
Lucy och Rose
Elev |
27 okt, 2012 22:47 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: ^ Sedan då? :s Om du har print screenat så får du klistra in det i paint eller någon annanstans och sedan spara!
27 okt, 2012 22:48 |
|
M4L13
Elev |
27 okt, 2012 22:48 |
|
Lucy och Rose
Elev |
27 okt, 2012 22:48 |
|
The Noble Lion
Elev |
27 okt, 2012 22:50 |
|
Solkatten
Elev |
Läser en jättebra Klaine fanfic :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 okt, 2012 22:50 |
|
Borttagen
|
Har trollen somna eller?
27 okt, 2012 22:51 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: ^ Men hur lägger man upp bilden sedan? :s klistra in i paint, spara, gå in på tiny pic för att få länk om du ska posta till t ex. mugglis, och sedan lägg upp där och kopiera länken och klistra in här. ![]()
27 okt, 2012 22:51 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen