@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Pixie: ett troll anföll nyss M4L13! iihh men som tur var så slog jag trollet och räddade dig! ...nu är du skyldig mig en sak. JAG KUNDE TAGIT DET SJÄLV JAG ÄR EN STOR FLICKA :CC
27 okt, 2012 22:42 |
|
joel9324
Elev |
27 okt, 2012 22:43 |
|
Borttagen
|
The Noble Lion Insåg nu att jag inte borde citerat dig, utan inläggen innan. Jaja, gjort är gjort. Men det jag ville påpeka var att om man ser ett troll på sina iställningar/duellklubben/whatever är det inte bara man själv som ser det, alla kan liksom se det på sina inställningar. c: Haha, men jag tror faktiskt inte att du var tjuven denna gång ;' 27 okt, 2012 22:43
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-27 kl. 22:44
|
|
Borttagen
|
Bara jag som vill att fler och fler ska logga ut så det är enklare att hitta trollen? xD
27 okt, 2012 22:43 |
|
Pixie
Elev |
hejdå nu skall jag sova
och drömma om Celebikai för hon räddade mig nej jag är ingen pedofil JAG ÄR DIN BEBIS DU RÄDDADE.
27 okt, 2012 22:43 |
|
Lucy och Rose
Elev |
27 okt, 2012 22:44 |
|
Miskel
Elev |
27 okt, 2012 22:44 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Alltså hur tar man kort på "skärmen", så som typ Solkatten och smartbabe har gjort? Prnt Screan eller skärmklippsverktyget
27 okt, 2012 22:44 |
|
Lucy och Rose
Elev |
27 okt, 2012 22:45 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Alltså hur tar man kort på "skärmen", så som typ Solkatten och smartbabe har gjort? Det beror på vad du har för dator!
27 okt, 2012 22:45 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen