@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
smartbabe
Elev |
då måste det ha någonting med storleken på skärmen att göra, jag har typ 25x30 har inte laptop, har pc ^^ ![]()
27 okt, 2012 22:39
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-27 kl. 22:39
|
|
Borttagen
|
Alltså awkward att jag aldrig ser några troll.
27 okt, 2012 22:39 |
|
M4L13
Elev |
27 okt, 2012 22:40 |
|
Lucy och Rose
Elev |
27 okt, 2012 22:40 |
|
Borttagen
|
Trollen måste alltså vara bäst på kurragömma!
27 okt, 2012 22:41 |
|
Pixie
Elev |
ett troll anföll nyss M4L13! iihh men som tur var så slog jag trollet och räddade dig!
...nu är du skyldig mig en sak.
27 okt, 2012 22:41
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-27 kl. 22:42
|
|
Fenrir
Elev |
27 okt, 2012 22:41 |
|
Lucy och Rose
Elev |
27 okt, 2012 22:42 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av smartbabe: Jag vet inte, kanske är det för att jag använder google chrome..? :o Jag vet faktiskt inte... har inte du så? Jag har också Google Chrome och har det inte så. spindelnätet sitter där för mig Fast jag är inne på mobilen
27 okt, 2012 22:42 |
|
Borttagen
|
Vill gå ner i vikt. Fast egentligen, vad spelar dom 2 siffrorna för roll?
27 okt, 2012 22:42 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen