@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av smartbabe: Jag vet inte, kanske är det för att jag använder google chrome..? :o Jag vet faktiskt inte... har inte du så? Jag använder också Chrome och har inte så hm... kanske är storleken på skärmen? :s eller typ windows-saken :s ![]()
27 okt, 2012 22:35 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Vem som helst som skulle se mig nu skulle förstå att jag har en skruv lös >_> Skruv åt den då. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 okt, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
Åå, vad jag känner mig dum xD
27 okt, 2012 22:36 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Luna Chang: Vem som helst som skulle se mig nu skulle förstå att jag har en skruv lös >_> Skruv åt den då. Går inte XD I´m skadad livet ut! XD Hej 27 okt, 2012 22:36 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av smartbabe: Jag vet inte, kanske är det för att jag använder google chrome..? :o Jag vet faktiskt inte... har inte du så? Jag har också Google Chrome och har det inte så. Skrivet av Obliviate_: Solkatten Haha, vart du inspirerad av mitt inlägg ang visningsbild med troll? Skrev inlägg om det och kort därefter hade du ett troll som visningsbild XD Kanske... x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 okt, 2012 22:37 |
|
Katla
Elev |
♏︎ 27 okt, 2012 22:37 |
|
M4L13
Elev |
27 okt, 2012 22:38 |
|
Borttagen
|
Bara jag som verkligen ogillar skolan? Varje gång jag hör ordet vill jag skrika och gråta.
27 okt, 2012 22:38 |
|
Solkatten
Elev |
Exakt så är det för mig också :> "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 okt, 2012 22:38
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-27 kl. 22:39
|
|
Pixie
Elev |
27 okt, 2012 22:39 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen