@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag hittar inte troll :C
27 okt, 2012 22:22 |
|
pardus
Elev |
Jag försöker skriva på min novell, men det GÅR inte. Kommer inte på något och min grammatik verkar ha gått i ide. (-.-)
We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 27 okt, 2012 22:22 |
|
M4L13
Elev |
27 okt, 2012 22:24 |
|
smartbabe
Elev |
27 okt, 2012 22:25 |
|
Lucy och Rose
Elev |
27 okt, 2012 22:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Jag var på mina inställningar och någon tog mitt trolll?! Dafuq. Jag gick till mina inställningar och tog ett troll! Då kanske det var mitt troll?! Fuck you. Fast jag gick in efter att du hade skrivit, so that's pretty impossible! Tja, om ni hittar ett troll på era inställningar så finns det på allas inställningar, samma sak med duellklubben, er profil, er vänlista, era bevakade inlägg och så c: I think ahahah 27 okt, 2012 22:26 |
|
LolFeelings
Elev |
Slöade på Steam för några timmar sedan. Såg ett spel som verkade ascoolt men inte min typ av spel, orkar inte köpa det. Några timmar senare ser man att PewDiePie har börjat spela det.
win
27 okt, 2012 22:27 |
|
Borttagen
|
Jag känner mig så dum :c
27 okt, 2012 22:28 |
|
Lucy och Rose
Elev |
27 okt, 2012 22:28 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Jag var på mina inställningar och någon tog mitt trolll?! Dafuq. Jag gick till mina inställningar och tog ett troll! Då kanske det var mitt troll?! Fuck you. Fast jag gick in efter att du hade skrivit, so that's pretty impossible! Tja, om ni hittar ett troll på era inställningar så finns det på allas inställningar, samma sak med duellklubben, er profil, er vänlista, era bevakade inlägg och så c: I think ahahah Jo jag är rätt säker på att det är så! Men eftersom att hon skrev inlägget efter att någon tagit trollet och jag gick in på inställningar efter att jag hade läst hennes inlägg så var det ju inte jag som tog hennes troll!
27 okt, 2012 22:28 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen