Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag gör.
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 jan, 2012 20:20 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Theabeanr1: Någon som skriver ff? Jag vill gärna läsa! jag håller på med en, men har bara lagt upp 2 kapitel än så länge ^^ den heter "En mugglare på Hogwarts", om du vill kan du ju bara läsa beskrivningen o avgöra själv om den verkar bra eller inte
11 jan, 2012 20:27 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag skriver
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 jan, 2012 20:28 |
|
Theabeanr1
Elev |
Skrivet av Noctum: Skrivet av Theabeanr1: Någon som skriver ff? Jag vill gärna läsa! jag håller på med en, men har bara lagt upp 2 kapitel än så länge ^^ den heter "En mugglare på Hogwarts", om du vill kan du ju bara läsa beskrivningen o avgöra själv om den verkar bra eller inte Okej, tack! Ska läsa nu! 11 jan, 2012 20:28 |
|
Alice...
Elev |
11 jan, 2012 20:57 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag är osocial som fan irl
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 jan, 2012 21:02 |
|
Noctum
Elev |
11 jan, 2012 21:06 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Noctum: Jag gillar glass ^^ gör du också det Alice...? ps: jag tröck inte på spoiler... inte ^^ nej absoluut inte, jag tror dig helt och jag gillar oxå gass o.o
11 jan, 2012 21:07 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag mår pyton. Vilka är inne
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 jan, 2012 21:12 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Alice...: Skrivet av Noctum: Jag gillar glass ^^ gör du också det Alice...? ps: jag tröck inte på spoiler... inte ^^ nej absoluut inte, jag tror dig helt och jag gillar oxå gass o.o vad bra, då e vi två ganska lika
11 jan, 2012 21:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen