One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Ska få skivan på fredag ♥
Men ska kanske ladda ner från thepiratebay till mobilen eftersom spotify bara funkar med premium..
6 nov, 2012 18:24 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Optic: Om man har iTunes på datorn kan man lyssna på hela albumet där Skrivet av Solkatten: Annars finns de också på Grooveshark.com. Gratis och man kan lyssna på hela låtarna. Vet du om man kan lyssna på hela låtarna på iTunes? Men tack för tipset ändå! På mobilen funkar det inte
6 nov, 2012 19:37 |
|
Pixie
Elev |
6 nov, 2012 20:28 |
|
Tonks-nea1
Elev |
6 nov, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
Jag kommer att få skivan på fredag!!
6 nov, 2012 21:45 |
|
Tonks-nea1
Elev |
6 nov, 2012 21:57 |
|
Quidditch
Elev |
OMFG, THEY DON'T KNOW ABOUT IS LIKE THE MOST AWESOME THING IN THE WORLD...JAG DÖÖÖÖR OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG.
![]()
7 nov, 2012 10:56 |
|
Solkatten
Elev |
Jag älskar verkligen Little Things, C'mon C'mon och Kiss You. ♥ ♥ Mina favoriter typ.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 nov, 2012 11:00 |
|
Quidditch
Elev |
7 nov, 2012 11:01 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Quidditch: Älskar "OW:ET" i Heart Attack.. haha. Hahaha, nej. xD Det gillar inte jag. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 nov, 2012 11:03 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen