@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Gillar inte att vara ensam hema längre...
27 okt, 2012 21:06 |
|
J-star Black
Elev |
27 okt, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
Det låter hela tiden...
27 okt, 2012 21:07 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Katla: jag klubbar inte troll för att vara med på listan (jag är ju på 67:nde plats så att eh) men för att de på listan ska få rage när jag snor ett troll från dem Då skyller jag allt på dig, OK? haha jepp C:< tog nyss ett troll typ fem sekunder efter jag sett det lol varför tog ingen det? ♏︎ 27 okt, 2012 21:08 |
|
The Noble Lion
Elev |
27 okt, 2012 21:08 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Katla: jag klubbar inte troll för att vara med på listan (jag är ju på 67:nde plats så att eh) men för att de på listan ska få rage när jag snor ett troll från dem Då skyller jag allt på dig, OK? haha jepp C:< tog nyss ett troll typ fem sekunder efter jag sett det lol varför tog ingen det? För att ingen såg det? XD Hej 27 okt, 2012 21:08 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det låter hela tiden... åh, hatar när man är ensam hemma, men så knarrar det i ett annat rum eller låter på något sätt Men försök att strunta i det. Det är bara din hjärna som försöker spela dig ett spratt ![]() ![]()
27 okt, 2012 21:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J-star Black: Skrivet av Borttagen: Det låter hela tiden... åh, hatar när man är ensam hemma, men så knarrar det i ett annat rum eller låter på något sätt Men försök att strunta i det. Det är bara din hjärna som försöker spela dig ett spratt Försöker. GUD! dog srriösy 27 okt, 2012 21:11 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Borttagen: Det låter hela tiden... åh, hatar när man är ensam hemma, men så knarrar det i ett annat rum eller låter på något sätt Men försök att strunta i det. Det är bara din hjärna som försöker spela dig ett spratt Försöker. GUD! dog srriösy nej, fy vad hemskt! När jag är ensam hemma och det känns lite creepy brukar jag sätta på hög musik som jag gillar ![]() ![]()
27 okt, 2012 21:13 |
|
Borttagen
|
Solkatten|Celebikai
Ni två huffelpuffare förvirrar mig- men ni är ju underbara so what can I do liksom? Celebikai you are nevah alone bro. Jag blev bara allmänt smickrad o.o Solkatten - Jag är inte speciellt våldsam av mig, men antar att jag kan gå och kolla in duell klubben .___. KÄNN DIG ÄLSKAD KVINNA 27 okt, 2012 21:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen