Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag har tråkigt och vet innte vem som är inne
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 jan, 2012 20:05 |
|
Solkatten
Elev |
Haha, varför ska jagalltid trycka på Spoiler när någon har lagt ut något där? Även om det kan avslöja något så gör jag det eftersom jag är så jäkla nyfiken av mig xD Haha ....
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jan, 2012 20:07 |
|
Annikz
Elev |
^Jag råkade ut för det i förrgår. xD Även fastän jag visste att det skulle hända, fast inte just då..
11 jan, 2012 20:09 |
|
Noctum
Elev |
11 jan, 2012 20:14 |
|
Borttagen
|
Vad gör alla?
Jag ska ta mig lite mat snart och läsa Det mörka tornet 11 jan, 2012 20:15 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag har aldrig gjort så.
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 11 jan, 2012 20:15 |
|
GinnyLover
Elev |
Vill fortsätta läsa Brisingr men orkar inte hämta den från väskan....
Okej, jag är liiite lat...XD 8 maj 2013 ♥ 11 jan, 2012 20:16 |
|
Annikz
Elev |
11 jan, 2012 20:17 |
|
Theabeanr1
Elev |
11 jan, 2012 20:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyLover: Åh Brisingr är bra ♥ Vill fortsätta läsa Brisingr men orkar inte hämta den från väskan.... Okej, jag är liiite lat...XD Jag började läsa Inheritance (Arvtagaren) men jag har inte läst klart den än 11 jan, 2012 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen