Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Du märker att du är HP-skadad när...

Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...

1 2 3 ... 826 827 828 ... 1050 1051 1052
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
JAG FÖRSÖKER FÖRVANDLA MIN SKO TILL EN FLYTTNYCKEL!!! SNÄLLA FUNKA!!!♥♥

KOM TILL MIG FÖRST DÅ!!♥♥



Skåne, Lund, Lerbäckskolan



Btw så saknar jag dig huuuuur mycket som helst♥♥♥


Jag saknar dig mer, lovar! Behöver ärligt talat hålla tillbaka gråten nu. Jag missade flyget till London i morse, så jag behövde ta mig till London nu istället, men det funkade inte, så jag missade tåget! D':

Tar mig dit med flyttnyckel när skolan slutat, ikväll!

Nääääääää♥♥





Lova att hämta upp mig då♥♥


Är inte du på tåget då?

Nej, mina "vänner disturbade mig så mycket att jag missade mitt flyg till London osv..


Nej Vad tråkigt HEMSKT, FRUKTANDSVÄRT OCH GRÅTFÄRDIGT!!!

Kan vi skypa typ klockan 19-20 ikväll? (Min flyttnyckel avgår 20:30)

Är helt ärligt jättenära att börja gråta nu!:'(</3

1 sep, 2015 12:11

illusionofcool
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
JAG FÖRSÖKER FÖRVANDLA MIN SKO TILL EN FLYTTNYCKEL!!! SNÄLLA FUNKA!!!♥♥

KOM TILL MIG FÖRST DÅ!!♥♥



Skåne, Lund, Lerbäckskolan



Btw så saknar jag dig huuuuur mycket som helst♥♥♥


Jag saknar dig mer, lovar! Behöver ärligt talat hålla tillbaka gråten nu. Jag missade flyget till London i morse, så jag behövde ta mig till London nu istället, men det funkade inte, så jag missade tåget! D':

Tar mig dit med flyttnyckel när skolan slutat, ikväll!

Nääääääää♥♥





Lova att hämta upp mig då♥♥


Är inte du på tåget då?

Nej, mina "vänner disturbade mig så mycket att jag missade mitt flyg till London osv..


Nej Vad tråkigt HEMSKT, FRUKTANDSVÄRT OCH GRÅTFÄRDIGT!!!

Kan vi skypa typ klockan 19-20 ikväll? (Min flyttnyckel avgår 20:30)

Är helt ärligt jättenära att börja gråta nu!:'(</3

JAG VEEET<\3<\3


Kanske, det kan hända att ja har segling..

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

1 sep, 2015 12:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av illusionofcool:
Skrivet av Borttagen:
JAG FÖRSÖKER FÖRVANDLA MIN SKO TILL EN FLYTTNYCKEL!!! SNÄLLA FUNKA!!!♥♥

KOM TILL MIG FÖRST DÅ!!♥♥



Skåne, Lund, Lerbäckskolan



Btw så saknar jag dig huuuuur mycket som helst♥♥♥


Jag saknar dig mer, lovar! Behöver ärligt talat hålla tillbaka gråten nu. Jag missade flyget till London i morse, så jag behövde ta mig till London nu istället, men det funkade inte, så jag missade tåget! D':

Tar mig dit med flyttnyckel när skolan slutat, ikväll!

Nääääääää♥♥





Lova att hämta upp mig då♥♥


Är inte du på tåget då?

Nej, mina "vänner disturbade mig så mycket att jag missade mitt flyg till London osv..


Nej Vad tråkigt HEMSKT, FRUKTANDSVÄRT OCH GRÅTFÄRDIGT!!!

Kan vi skypa typ klockan 19-20 ikväll? (Min flyttnyckel avgår 20:30)

Är helt ärligt jättenära att börja gråta nu!:'(</3

JAG VEEET<\3<\3


Kanske, det kan hända att ja har segling..


När har du segling?

1 sep, 2015 12:18

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Sitter här hemma och storbölar för att jag inte kom med detta året heller.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

1 sep, 2015 15:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
Sitter här hemma och storbölar för att jag inte kom med detta året heller.

Samma här...Jag tänkte ta nattbussen dit, hade ju tagit med min trollstav!

1 sep, 2015 16:04

Evreka
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Sånt här stör dig så otroligt mycket!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2F30jmtjk.jpg

Spoiler:
Tryck här för att visa!För det första: WHYY?? VARFÖR VÄLJER DE ALLTID FOTON PÅ DE MEST KÄNDA SKÅDISARNA I FILMERNA NÄR DET INTE ENS HAR ETT SKIT MED DEM ATT GÖRA??? VARFÖR ÄR DET EN BILD PÅ DAN, EMMA OCH HELENA?? WHYYYYYY???
För det andra: Så får det detta att verka som att nån av dom har dött eller knarkat eller vafan det stod! Och de gör säkert det där bara för att få läsare -.-
För det tredje: de lurar fan aldrig ett riktigt harry potter-fan! NEVER!!!
För det fjärde: KAN DE BARA SLUTA?? LNSFÖIF!! ÄR JU LIXOM INTE NYA NYHETER DIREKT HELLER!


Så, over and out!!

Alltså svenska journalisters sätt att rapportera på det här området är verkligen så dåligt! Förutom att "nyheterna" är gamla och allt annat du nämner så har de ofta slängt med en massa som det skulle ta MAX 30 min sökande (eller 10 min) på Google för att helt dementera. Kanske inte på just den här nyheten, men jag glömmer inte allt skitsnack som nån svensk tidning hävde ur sig om Robert Galbraith (Jos pseudonym på hennes deckare).

Jag antar dock att de visar Dan och Emma för att ingen skulle känna igen "Crabbe" och "Greyback" och tänka HP. Men visst, det är jättefräckt likafullt.


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:

Jag fick en chock!

VEM HANDLAR DEN ARTIKELN OM??!!

haha!

Ja, första handlar väl om han som spelade Crabe eller Goyle, som typ hade droger eller nått!
Det andra handlar om Mathew Lewis (Neville) som typ posade i bara kallingar och JK ba: omg! xD is that Neville?
Nämen! Och att han är så snygg haha : P
Och den tredje är väl om han som spelade grårygg va? Som dog i öknen typ!

Jamie Waylett som spelade Vincent Crabbe i film 1-6 blev arresterad för knarkbrott år 2009 och hamnade i fängelse som följd. Därför kunde han inte vara med i Dödsreliker-filmerna och det är därför Draco konfronterar trion i Behovsrummet i sällskap med Goyle och Nott i filmen istället för Crabbe och Goyle som i boken. Det är också därför Goyle dör i filmen (och inte Crabbe).

Dave Legeno som spelade Fenrir Greyback (Grårygg) i filmerna dog i öknen för ett drygt år sedan juli 2014. Å andra sidan vet jag inte när artikeln i PLUS var införd heller? Men 2009 var ju i alla fall inte direkt nytt....


Idag längtar man till hogwarts - mer än vanligt.


Min kompis skrev KNUTS i WordFeud och jag tänkte så klart först på trollkarlspengar, innan den svenska betydelsen rann upp i hjärnan...

Roa er med HP Puzzles på: Try &amp; Trix (Engelska)

1 sep, 2015 19:10

Borttagen

Avatar


Alltså ärligt!

I skolan idag, kvart i 11 (Brittisk tid) så fick jag panik. Jag satt vid ett bord, viskade "portus" och försökte förtrolla min sko till en flyttnyckel. Jag trodde allt jag hade, i djupet (nöjd Choixpeau??!!) av mitt hjärta - tror jag - men det funkade inte. Sen snurrade jag runt i korridoren, såg spärrvägen framför mig, och sa halvhögt "Bestämmelseort, beslutsamhet, behärskning". Jag till och med googlade på flampulver, men det funkade inte. D':

(För att klargöra: Jag går på Hogwarts, men jag missade mitt tåg till London i morse, så jag behövde akut ta mig dit.)

1 sep, 2015 19:21

Borttagen

Avatar


När du tittar på Peter Pan och känner igen skådespelaren till Mr. Darling och Hook, men inte kommer ihåg vem det är förutom att det är någon från Harry Potter - filmerna och sen plötsligt kommer ihåg och skriker:
"LUCIUS MALFOY!"
xD

1 sep, 2015 22:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
När du tittar på Peter Pan och känner igen skådespelaren till Mr. Darling och Hook, men inte kommer ihåg vem det är förutom att det är någon från Harry Potter - filmerna och sen plötsligt kommer ihåg och skriker:
"LUCIUS MALFOY!"
xD


xD

1 sep, 2015 22:42

illusionofcool
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
När du tittar på Peter Pan och känner igen skådespelaren till Mr. Darling och Hook, men inte kommer ihåg vem det är förutom att det är någon från Harry Potter - filmerna och sen plötsligt kommer ihåg och skriker:
"LUCIUS MALFOY!"
xD

JASON ICSAACS I PETER PAN!


*Woohoooo*



Or something♥ xD

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

1 sep, 2015 22:44

1 2 3 ... 826 827 828 ... 1050 1051 1052

Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...

Du får inte svara på den här tråden.