One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Neeyum: Skrivet av The Noble Lion: Nästan hela (eller hela är inte säker) albumet är leaked! inte leaked? dom har släppt det VÄNTA VA? Men albumet skulle väl släppas på fredag? :O kolla itunes omfg Hahah aha, men jag har inte itunes XD
5 nov, 2012 23:04 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Neeyum: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Neeyum: Skrivet av The Noble Lion: Nästan hela (eller hela är inte säker) albumet är leaked! inte leaked? dom har släppt det VÄNTA VA? Men albumet skulle väl släppas på fredag? :O kolla itunes omfg Hahah aha, men jag har inte itunes XD oh då kan det bli svårt har du en iphone xd 5 nov, 2012 23:05 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Neeyum: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Neeyum: Skrivet av The Noble Lion: Nästan hela (eller hela är inte säker) albumet är leaked! inte leaked? dom har släppt det VÄNTA VA? Men albumet skulle väl släppas på fredag? :O kolla itunes omfg Hahah aha, men jag har inte itunes XD oh då kan det bli svårt har du en iphone xd Snart förhoppnings vis! Annars finns ju alla låtar lite överallt på tumblr XD
5 nov, 2012 23:06 |
|
Borttagen
|
Kan någon snäll själ länka låtarna!!!!!!! ♥
5 nov, 2012 23:17 |
|
melindaa
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av melindaa: Skrivet av The Noble Lion: Försöker lära mig Little Things på gitarr, den är faktiskt inte jättesvår! ♥ jag med! Har du lärt dig den? ja!
5 nov, 2012 23:33 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av melindaa: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av melindaa: Skrivet av The Noble Lion: Försöker lära mig Little Things på gitarr, den är faktiskt inte jättesvår! ♥ jag med! Har du lärt dig den? ja! Åh gud vad kul!! Jag har inte riktigt lärt mig den än, men snart!
6 nov, 2012 07:33 |
|
Solkatten
Elev |
Har lyssnat på alla låtar i det nya albumet nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 nov, 2012 13:38 |
|
Borttagen
|
JAG FREAKING ÄLSKAR TAKE ME HOME ALBUMET ♥
6 nov, 2012 15:06 |
|
Solkatten
Elev |
Jag gillar inte 'aou'-saken i Heart Attack, haha. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 nov, 2012 15:08 |
|
IamAK
Elev |
vet inte om jag ska vänta på fredag för att lyssna på albumet eller inte... aaaah! har inte beställt den än heller för har inga pengar på kortet för tillfället så kommer inte få albumet tills på fredag, men det kanske kommer finnas i affärer, har ingen aning. eller ska jag bara ta och lyssna på tumblr eller nåt idag eller imorgon. hmm...
dom flesta har sagt att albumet är mycket bättre än up all night men har lite svårt att tro det för gillar verkligen det albumet, omg. 6 nov, 2012 15:32 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen