@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Bara därför skulle jag ha fel, såklart att det snöar bara för att jag skrev sådär! Hatar mitt liv! jAG gillar snö men har dock ingen vinterjacka problem!! Haha jag har inte heller någon vinterjacka! Min mamma försökte tvinga på mig hennes imorse, men alltså nej! Jag har en DUNJACKA som jag har använt i typ 3 veckor >_> Ååh dunjackor är ju så sköna, typ det enda bra med vintern! Önskar jag hade en, fast ändå inte för den skulle aldrig få plats i mitt skåp i skolan >.>
25 okt, 2012 21:52 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Bara därför skulle jag ha fel, såklart att det snöar bara för att jag skrev sådär! Hatar mitt liv! jAG gillar snö men har dock ingen vinterjacka problem!! Haha jag har inte heller någon vinterjacka! Min mamma försökte tvinga på mig hennes imorse, men alltså nej! Jag har en DUNJACKA som jag har använt i typ 3 veckor >_> Ååh dunjackor är ju så sköna, typ det enda bra med vintern! Önskar jag hade en, fast ändå inte för den skulle aldrig få plats i mitt skåp i skolan >.> Den ryms i mitt skåp^^ Fast det är ganska trångt där XD Hej 25 okt, 2012 21:57 |
|
Caius
Elev |
Mina glasögon som jag beställde idag ser typ exakt ut som Ronald's (en person ifrån Kuroshitsuji, för dig som inte vet) glasögon... o: Det var verkligen inte planerat, och jag lovar, det är sant trots att jag diggar Ronald en hel del.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 25 okt, 2012 22:10 |
|
ella potter
Elev |
25 okt, 2012 22:20 |
|
ginnyw123
Elev |
Jag har vart medlem på mugglis i ett år idag! Lite sent att upptäcka det nästan halv elva på kvällen men bättre sent än aldrig xD
25 okt, 2012 22:24 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Bara därför skulle jag ha fel, såklart att det snöar bara för att jag skrev sådär! Hatar mitt liv! Hahahah. X'D Men seriöst snö är bara, kallt, blött och äckligt! No me gusta. Snö är ju något av det bästa som finns? ♥ Dessutom otroligt fint. ♥ Fint kanske, men inte mer! Skrivet av Neeyum: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Bara därför skulle jag ha fel, såklart att det snöar bara för att jag skrev sådär! Hatar mitt liv! jAG gillar snö men har dock ingen vinterjacka problem!! Haha jag har inte heller någon vinterjacka! Min mamma försökte tvinga på mig hennes imorse, men alltså nej! Jag har en DUNJACKA som jag har använt i typ 3 veckor >_> hej jag har ingen jacka överhuvudtaget jag kommer behöva gå i bara tröja imorgon hejdå Hahahhaha, jag har gått runt i min jeansjacka i flera kalla veckor nu! Skrivet av Luna Chang: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Bara därför skulle jag ha fel, såklart att det snöar bara för att jag skrev sådär! Hatar mitt liv! jAG gillar snö men har dock ingen vinterjacka problem!! Haha jag har inte heller någon vinterjacka! Min mamma försökte tvinga på mig hennes imorse, men alltså nej! Jag har en DUNJACKA som jag har använt i typ 3 veckor >_> Ååh dunjackor är ju så sköna, typ det enda bra med vintern! Önskar jag hade en, fast ändå inte för den skulle aldrig få plats i mitt skåp i skolan >.> Den ryms i mitt skåp^^ Fast det är ganska trångt där XD Lyllo dig! Mitt skåp är så litet att jag knappt får plats med dator, väska och jacka!
25 okt, 2012 22:29 |
|
Luna Chang
Elev |
Hej 25 okt, 2012 22:33 |
|
Borttagen
|
Någon social människa?
25 okt, 2012 22:36 |
|
M4L13
Elev |
nu ska jag läsa och snart sova utan att öva på kemiprovet imorgon cuz yolo ahahah gonatt och imorgon ska jag faila på kemiprovet c:
25 okt, 2012 22:37 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Luna Chang: The Noble Lion Vi har inga datorer så >_> Men vi för mindre skåp nästa år, dom ska bygga om.. Man behöver inte datorer Hahah men jag lovar, de skåpen kommer vara större än vad mitt skåp är!
25 okt, 2012 22:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen