@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lillamymin: Det snöar inte i Skåne....Här regnar och blåser det. Myyys :3 jaaa Jag bor ungefär precis ovanför Skåne så här snöar det inte heller... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 okt, 2012 21:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
25 okt, 2012 21:39 |
|
Borttagen
|
om någon skulle fråga mig om jag gillar godis skulle jag svara ''gillar du att andas?''
25 okt, 2012 21:40 |
|
M4L13
Elev |
JAAAAAAAAAAAG VIIIIIIIIIIILLL TIIIIIIILLLL KAWAIIIIIIIII DESIIIIIIGN
varför finns det bara i göteborg? :CCC
25 okt, 2012 21:43 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Bara därför skulle jag ha fel, såklart att det snöar bara för att jag skrev sådär! Hatar mitt liv! Hahahah. X'D Men seriöst snö är bara, kallt, blött och äckligt! No me gusta.
25 okt, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Bara därför skulle jag ha fel, såklart att det snöar bara för att jag skrev sådär! Hatar mitt liv! jAG gillar snö men har dock ingen vinterjacka problem!! 25 okt, 2012 21:45 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Bara därför skulle jag ha fel, såklart att det snöar bara för att jag skrev sådär! Hatar mitt liv! jAG gillar snö men har dock ingen vinterjacka problem!! Haha jag har inte heller någon vinterjacka! Min mamma försökte tvinga på mig hennes imorse, men alltså nej!
25 okt, 2012 21:48 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Bara därför skulle jag ha fel, såklart att det snöar bara för att jag skrev sådär! Hatar mitt liv! jAG gillar snö men har dock ingen vinterjacka problem!! Haha jag har inte heller någon vinterjacka! Min mamma försökte tvinga på mig hennes imorse, men alltså nej! Jag har en DUNJACKA som jag har använt i typ 3 veckor >_> Hej 25 okt, 2012 21:50 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Solkatten: Skrivet av The Noble Lion: Bara därför skulle jag ha fel, såklart att det snöar bara för att jag skrev sådär! Hatar mitt liv! Hahahah. X'D Men seriöst snö är bara, kallt, blött och äckligt! No me gusta. Snö är ju något av det bästa som finns? ♥ Dessutom otroligt fint. ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 okt, 2012 21:51 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Bara därför skulle jag ha fel, såklart att det snöar bara för att jag skrev sådär! Hatar mitt liv! jAG gillar snö men har dock ingen vinterjacka problem!! Haha jag har inte heller någon vinterjacka! Min mamma försökte tvinga på mig hennes imorse, men alltså nej! Jag har en DUNJACKA som jag har använt i typ 3 veckor >_> hej jag har ingen jacka överhuvudtaget jag kommer behöva gå i bara tröja imorgon hejdå 25 okt, 2012 21:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen