@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Mugglis är anledningen. Sluta prata om snö. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 okt, 2012 21:08 |
|
The Noble Lion
Elev |
25 okt, 2012 21:09 |
|
amanda1104
Elev |
Det snöar ute
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 25 okt, 2012 21:13 |
|
lillamymin
Elev |
Det snöar inte i Skåne....Här regnar och blåser det. Myyys :3
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 25 okt, 2012 21:13 |
|
Solkatten
Elev |
Vilken skön fredag det blir imorgon, haha. ♥ Jag ska ta blodprov runt nio så det blir sovmorgon för mig till kvart i åtta typ (slipper gå upp klockan sex ♥) också missar jag första lektionen. På fredagar har vi bara tre lektioner och slutar 11:30 så jag har bara två lektioner då och den sista så typ kollar vi alltid på nyheterna, fikar osv.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 okt, 2012 21:16
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-25 kl. 21:17
|
|
scarhead
Lärare |
Jättemånga blir så ''AAAAAAH SNÖÖÖÖÖ ♥'' nu, för det snöar. Jag blir snart överlycklig över att det inte snöar, like snö fuck u. ♥
25 okt, 2012 21:16 |
|
The Noble Lion
Elev |
25 okt, 2012 21:17 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Bara därför skulle jag ha fel, såklart att det snöar bara för att jag skrev sådär! Hatar mitt liv! Hahahah. X'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 okt, 2012 21:18 |
|
amanda1104
Elev |
Ärligt talat... Första snön och höstlovet har inte börjat en...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 25 okt, 2012 21:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lillamymin: Det snöar inte i Skåne....Här regnar och blåser det. Myyys :3 jaaa 25 okt, 2012 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen