@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
25 okt, 2012 20:49 |
|
Caius
Elev |
Alltså åh... Kapitel 51-65 av Kuroshitsuji... ♥ Jag får aldrig nog av dem... Jag har nog läst den biten fem gånger totalt nu och det är lika bra varenda jävla gång. ♥ Hur lyckas Yana göra en så bra historia med så förbannat awesome karaktärer!?
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 25 okt, 2012 21:01 |
|
Hermia
Elev |
Känslan när du loggar in på din mejl fö första gången på typ en månad och upptäcker att du sammanlagt på dina tre mejladresser har 70 olästa mejl...
Once a MADling, always a MADling 25 okt, 2012 21:02 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det haglar hos mig .___. Här med ._. haglar o snöar 25 okt, 2012 21:05 |
|
Caius
Elev |
Skrivet av Hermia: Vet den känslan, lol. Fast min brukar vara värre... Cirka 550+ olästa mail varje gång jag loggar in på min gamla mail. Fast på den fick jag ihop 10 mail per dag på när jag använde den. Det var därför jag slutade använda den regelbundet, nu kollar jag den knappt en gång var tredje månad. xdKänslan när du loggar in på din mejl fö första gången på typ en månad och upptäcker att du sammanlagt på dina tre mejladresser har 70 olästa mejl... Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 25 okt, 2012 21:05 |
|
The Noble Lion
Elev |
25 okt, 2012 21:05 |
|
M4L13
Elev |
25 okt, 2012 21:06 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: PÅ TORSDAG SKA JAG GÅ PÅ INTERVJU, OCH 2 VECKOR EFTER DET FÅR JAG VETA OM JAG SKA ÅKA SOM UTBYTESSTUDENT NÄSTA ÅR!! OMG EXCITED! Jag är avundsjuk Fast det är sååå nervöst just nu!!
25 okt, 2012 21:07 |
|
Solkatten
Elev |
Deprimerad. Haha.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 okt, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
DET SNÖAR I STOCKHOLM
25 okt, 2012 21:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen