@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
PÅ TORSDAG SKA JAG GÅ PÅ INTERVJU, OCH 2 VECKOR EFTER DET FÅR JAG VETA OM JAG SKA ÅKA SOM UTBYTESSTUDENT NÄSTA ÅR!! OMG EXCITED!
25 okt, 2012 20:37 |
|
M4L13
Elev |
25 okt, 2012 20:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fick cykla hem från träningen i snöstorm, det gjorde ont. DET SKA INTE SNÖA I OKTOBER :C Snöstorm?! Vart bor du? The Noble Lion - OMG! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 okt, 2012 20:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: PÅ TORSDAG SKA JAG GÅ PÅ INTERVJU, OCH 2 VECKOR EFTER DET FÅR JAG VETA OM JAG SKA ÅKA SOM UTBYTESSTUDENT NÄSTA ÅR!! OMG EXCITED! Jag är avundsjuk 25 okt, 2012 20:39 |
|
Twix
Elev |
AAAAH DET SNÖAR!
25 okt, 2012 20:40 |
|
Lucy och Rose
Elev |
25 okt, 2012 20:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Fick cykla hem från träningen i snöstorm, det gjorde ont. DET SKA INTE SNÖA I OKTOBER :C Snöstorm?! Vart bor du? The Noble Lion - OMG! Haha nu kom min kusin som bor tvärs över gatan och skriker: ÅRETS FÖRSTA SNÖBOLL! Och kastar den i magen på mig haha xD Jag bor i västmanland! 25 okt, 2012 20:42 |
|
si_tonks
Elev |
25 okt, 2012 20:43 |
|
Solkatten
Elev |
Julen är helt klart den bästa tiden på året ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 okt, 2012 20:47 |
|
Borttagen
|
Det haglar hos mig .___.
25 okt, 2012 20:48 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen