One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av hyperion: ALLTSÅ JAG DÖR NIALL, varför får inte han och Louis typ några solon alls btw? De sjunger ju skitbra de med... nya albumet darling, nya albumet Ja, de får fler solon i detta :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 nov, 2012 21:02 |
|
_SanD_
Elev |
Jag ÄLSKAR familjens nya dator! Den får det att låta som att hela One Direction står bredvid mig och sjunger!
5 nov, 2012 21:07 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av hyperion: ALLTSÅ JAG DÖR NIALL, varför får inte han och Louis typ några solon alls btw? De sjunger ju skitbra de med... nya albumet darling, nya albumet Ja, de får fler solon i detta :3 I heard that! Blev glad. ![]()
5 nov, 2012 21:47 |
|
melindaa
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Försöker lära mig Little Things på gitarr, den är faktiskt inte jättesvår! ♥ jag med!
5 nov, 2012 21:59 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av melindaa: Skrivet av The Noble Lion: Försöker lära mig Little Things på gitarr, den är faktiskt inte jättesvår! ♥ jag med! Har du lärt dig den?
5 nov, 2012 22:40 |
|
Neeyum
Elev |
TAKE ME HOME AHHHHHHHHHHHHHHHH
I CAN'T DO THE CAN SORRY 5 nov, 2012 22:41 |
|
The Noble Lion
Elev |
5 nov, 2012 22:57 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Nästan hela (eller hela är inte säker) albumet är leaked! inte leaked? dom har släppt det 5 nov, 2012 23:00 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av The Noble Lion: Nästan hela (eller hela är inte säker) albumet är leaked! inte leaked? dom har släppt det VÄNTA VA? Men albumet skulle väl släppas på fredag? :O
5 nov, 2012 23:01 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Neeyum: Skrivet av The Noble Lion: Nästan hela (eller hela är inte säker) albumet är leaked! inte leaked? dom har släppt det VÄNTA VA? Men albumet skulle väl släppas på fredag? :O kolla itunes omfg 5 nov, 2012 23:02 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen