Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 8258 8259 8260 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Dilly Weasley
Elev

Avatar


Vi fick nya stolar.

"Hm, you must be a Weasley"

25 okt, 2012 18:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av Borttagen:
I'M HOME AGAIN!!
för er som inte vet var jag varit och för er som inte över huvud taget har brytt er om var i en vecka, så kan jag tala om för er att jag var i turkiet.

så. nu hopppas jag att alla skrattar sig lyckliga för att jag är tillbaka.

Omg hej omg omg ive missed ya.

HEJ HEJ OMG DU KAN INTE VARA SERIÖS
ingen har saknat mig ju
men du är välkommen att sakna mig då jag är borta. xD

hej ♥

25 okt, 2012 19:00

Obliviate_
Elev

Avatar


1337:e inlägget

25 okt, 2012 19:01

Borttagen

Avatar


GISSA OM JAG ÄR GLAD ÖVER DEN NYA KATEGORIN KLUBBAR
inte för att jag har många klubbar jag vill skapa eller så, utan för att de inte ligger i off topic och irriterar lite grann. nu kan mugglisar ha klubbar bäst utan att få massa dumma komentarer av mugglisar som tycker det är fel att ha klubbar, och så kommer man se mera... oklubbiga (haha) trådar i off topic. Dessutom kommer känslan av att mugglis delas in i olika grupper och sides - liksom går ifrån varandra och drar streck mellan elevhemmen, olika personligheten och intressen etc. - försvinna nu då klubbarna inte är i off topic.

jag har absolut inget emot klubbarna, jag kanske fick det att låta lite så. men jag har inget emot klubbarna. jag bara... har saknat dendär familjekänslan som lite försvann när alla sides och klubbar kom till off topic. nu när de har en egen kategori och allt blir det ju super!

25 okt, 2012 19:11

Borttagen

Avatar


Här sitter man och redigerar en superfin bild,och så sparas inte bilden

25 okt, 2012 19:12

MonsterCookie
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mbuo6b4ccP1rqakfzo1_400.gif

ur welcome

wolfstar deserved better.

25 okt, 2012 19:16

Borttagen

Avatar


Känner mig kletig på haken...

25 okt, 2012 19:17

Luna Chang
Elev

Avatar


Okej. Dom vill inte att vi ska ha möbler i Piteå.. Först går EM i konkurs, sen så brinner hela Jysk ner till grunden... Nu har vi Bloms möbler kvar bara...

Hej

25 okt, 2012 19:19

M4L13
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av M4L13:
varför får alla höstlov nu eller imorgon och sluta tidigar?._.
vi ska gå en hekdag imorgon + världens svåraste kemi-prov i universitetsnivå fast det är för sjuor .______.
bajskorf.

Jag ska också ha kemiprov imorgon .-.

BAJS PÅ KEMIPROV.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

25 okt, 2012 19:20

Borttagen

Avatar


Man går in till TV-rummet och ser att pappa och Arvid ser på misslissbel (stavnig??)

25 okt, 2012 19:25

1 2 3 ... 8258 8259 8260 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.