@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dilly Weasley
Elev |
Vi fick nya stolar.
"Hm, you must be a Weasley" 25 okt, 2012 18:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: I'M HOME AGAIN!! för er som inte vet var jag varit och för er som inte över huvud taget har brytt er om var i en vecka, så kan jag tala om för er att jag var i turkiet. så. nu hopppas jag att alla skrattar sig lyckliga för att jag är tillbaka. Omg hej omg omg ive missed ya. HEJ HEJ OMG DU KAN INTE VARA SERIÖS ingen har saknat mig ju men du är välkommen att sakna mig då jag är borta. xD hej ♥ 25 okt, 2012 19:00 |
|
Obliviate_
Elev |
1337:e inlägget
25 okt, 2012 19:01 |
|
Borttagen
|
GISSA OM JAG ÄR GLAD ÖVER DEN NYA KATEGORIN KLUBBAR ♥
inte för att jag har många klubbar jag vill skapa eller så, utan för att de inte ligger i off topic och irriterar lite grann. nu kan mugglisar ha klubbar bäst utan att få massa dumma komentarer av mugglisar som tycker det är fel att ha klubbar, och så kommer man se mera... oklubbiga (haha) trådar i off topic. Dessutom kommer känslan av att mugglis delas in i olika grupper och sides - liksom går ifrån varandra och drar streck mellan elevhemmen, olika personligheten och intressen etc. - försvinna nu då klubbarna inte är i off topic. jag har absolut inget emot klubbarna, jag kanske fick det att låta lite så. men jag har inget emot klubbarna. jag bara... har saknat dendär familjekänslan som lite försvann när alla sides och klubbar kom till off topic. nu när de har en egen kategori och allt blir det ju super! 25 okt, 2012 19:11 |
|
Borttagen
|
Här sitter man och redigerar en superfin bild,och så sparas inte bilden
25 okt, 2012 19:12 |
|
MonsterCookie
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! ur welcome wolfstar deserved better. 25 okt, 2012 19:16 |
|
Borttagen
|
Känner mig kletig på haken...
25 okt, 2012 19:17 |
|
Luna Chang
Elev |
Okej. Dom vill inte att vi ska ha möbler i Piteå.. Först går EM i konkurs, sen så brinner hela Jysk ner till grunden... Nu har vi Bloms möbler kvar bara...
Hej 25 okt, 2012 19:19 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: varför får alla höstlov nu eller imorgon och sluta tidigar?._. vi ska gå en hekdag imorgon + världens svåraste kemi-prov i universitetsnivå fast det är för sjuor .______. bajskorf. Jag ska också ha kemiprov imorgon .-. BAJS PÅ KEMIPROV.
25 okt, 2012 19:20 |
|
Borttagen
|
Man går in till TV-rummet och ser att pappa och Arvid ser på misslissbel (stavnig??)
25 okt, 2012 19:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen