@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nu ska jag ta mig i kragen och skriva klart min moddeuppsats. o_O Och jag måste träna engelska, franska, piano, sång och skriva på min novell... 25 okt, 2012 18:31 |
|
Almson
Elev |
Skrivet av Borttagen: OMG I WISH I WAS YOUUUUUUU!!!!!!!!!!!! Skrivet av Almson: http://www.harrypottershop.com/ Jag är död nu. Mamma?? Kan jag få HPsaker för några tusen kr bara?? ;( MÅSTE KÖPA!!!!Men vänta.....NO DET STÅR ATT DET BARAR LEVERES TILL CANADA USA OCH ENGLAND!!!NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ... NEEEEEEEEEEJ! SÅG INTE DEEEEET! JAG TÄNKER ÅKA TILL USA NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
25 okt, 2012 18:31 |
|
Solkatten
Elev |
X Factor imorgon.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 okt, 2012 18:32 |
|
Dream
Elev |
25 okt, 2012 18:37 |
|
Borttagen
|
I'M HOME AGAIN!!
för er som inte vet var jag varit och för er som inte över huvud taget har brytt er om var i en vecka, så kan jag tala om för er att jag var i turkiet. så. nu hopppas jag att alla skrattar sig lyckliga för att jag är tillbaka. 25 okt, 2012 18:39 |
|
Borttagen
|
Quen in my heatrt!
25 okt, 2012 18:40 |
|
Tvilling
Elev |
Är nästan klar med läxan när jag inser att man kanske var tvungen att kolla på rapport och inte regionala nyheter -.-' Frågan är om jag måste göra om allt eller om jag kan lämna in det så här. Hm, vi kör chansar på sista alternativet och får se hur det går.
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 25 okt, 2012 18:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: BEROENDE MRN DET ÄR JU SUPER SORGLIG OCKSÅ....Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: funderar på att starta en blogg, bara för att lägga upp 23334st bilder från "torka aldrig tårar utan handskar". Mår lite dåligt.. över att serien bara var 3avsnitt.. VILL HA MERR! ♥♥ Ska börja kolla på den eftersom alla pratar om den heeeeela tiden Gör det! Den är jätte bra ♥ 25 okt, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
ooorkar inte
25 okt, 2012 18:55 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: I'M HOME AGAIN!! för er som inte vet var jag varit och för er som inte över huvud taget har brytt er om var i en vecka, så kan jag tala om för er att jag var i turkiet. så. nu hopppas jag att alla skrattar sig lyckliga för att jag är tillbaka. Omg hej omg omg ive missed ya.
25 okt, 2012 18:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen