Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 8257 8258 8259 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Shaunee
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Nu ska jag ta mig i kragen och skriva klart min moddeuppsats. o_O

Och jag måste träna engelska, franska, piano, sång och skriva på min novell...

25 okt, 2012 18:31

Almson
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lilli:
William Spetz svarade mig på Twitter. Inget speciellt alls.

SKOJA, JAG DOOOOOG

OMG I WISH I WAS YOUUUUUUU!!!!!!!!!!!!
Skrivet av Almson:
http://www.harrypottershop.com/
Jag är död nu. Mamma?? Kan jag få HPsaker för några tusen kr bara?? ;(

MÅSTE KÖPA!!!!Men vänta.....NO DET STÅR ATT DET BARAR LEVERES TILL CANADA USA OCH ENGLAND!!!NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ...

NEEEEEEEEEEJ! SÅG INTE DEEEEET! JAG TÄNKER ÅKA TILL USA NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata3.whicdn.com%2Fimages%2F75776251%2Flarge.gif

25 okt, 2012 18:31

Solkatten
Elev

Avatar


X Factor imorgon.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

25 okt, 2012 18:32

Dream
Elev

Avatar


Att vi har godis hemma är en riktigt frestande tanke, GOOODIS ♥ men jag är duktig och väntar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fee9cab6f5e9b5ec7665546f0efa1933d%2Ftumblr_inline_oi71haWEQ21uzopwm_500.gif

25 okt, 2012 18:37

Borttagen

Avatar


I'M HOME AGAIN!!
för er som inte vet var jag varit och för er som inte över huvud taget har brytt er om var i en vecka, så kan jag tala om för er att jag var i turkiet.

så. nu hopppas jag att alla skrattar sig lyckliga för att jag är tillbaka.

25 okt, 2012 18:39

Borttagen

Avatar


Quen in my heatrt!

25 okt, 2012 18:40

Tvilling
Elev

Avatar


Är nästan klar med läxan när jag inser att man kanske var tvungen att kolla på rapport och inte regionala nyheter -.-' Frågan är om jag måste göra om allt eller om jag kan lämna in det så här. Hm, vi kör chansar på sista alternativet och får se hur det går.

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

25 okt, 2012 18:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
funderar på att starta en blogg, bara för att lägga upp 23334st bilder från "torka aldrig tårar utan handskar".

Mår lite dåligt.. över att serien bara var 3avsnitt.. VILL HA MERR! ♥♥

Ska börja kolla på den eftersom alla pratar om den heeeeela tiden


Gör det! Den är jätte bra ♥
BEROENDE MRN DET ÄR JU SUPER SORGLIG OCKSÅ....

25 okt, 2012 18:55

Borttagen

Avatar


ooorkar inte

25 okt, 2012 18:55

LunaLovegood1
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
I'M HOME AGAIN!!
för er som inte vet var jag varit och för er som inte över huvud taget har brytt er om var i en vecka, så kan jag tala om för er att jag var i turkiet.

så. nu hopppas jag att alla skrattar sig lyckliga för att jag är tillbaka.

Omg hej omg omg ive missed ya.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc2057e979b36700bc9d0ddee435c4ee9%2Ftumblr_mh0iwf8J2F1qj00lio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fb93c15e19f8356bae735c195bbe4a3f3%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D8137678

25 okt, 2012 18:58

1 2 3 ... 8257 8258 8259 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.