@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lucy och Rose
Elev |
25 okt, 2012 18:07 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Tvilling: SNÖ. ♥ Det snöar! Eller, en blandning mellan snö, hagel och regn. Men det var lite snö, i promise! Jag vill ha snö. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 okt, 2012 18:08 |
|
Tvilling
Elev |
Älskar hur hela facebook är fullt med "snöööööö" "det snöar!" "snöar?!" osv när första snön faller! ♥
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 25 okt, 2012 18:12 |
|
EmahS
Elev |
Youtube är farligt.
satt och klickade runt. (började med lite härlig Future Idiots punk/rock och landade här?) kan inte fatta att jag var där. och jag hade liksom glömt att de skulle komma hah, och min kompis vann biljetter. Lagom fin överraskning man fick där. sitter på allvar och gråter nu
25 okt, 2012 18:15 |
|
Tvilling
Elev |
1. Fixa svenska läxa
2. Se på Pretty Little Liars [omg, ugnfyugwnqgurneut] 2,5. Gömma mig bakom en kudde, dricka oboy, och skrika högt när jag blir skrämd. =Kvällens schema. ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 25 okt, 2012 18:19 |
|
JosefinFini
Elev |
25 okt, 2012 18:22 |
|
LolFeelings
Elev |
25 okt, 2012 18:26 |
|
Solkatten
Elev |
Varför ska vi alltid vara så sena med snö? -.- Det kommer säkert inte komma någon hit förrän i december.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 okt, 2012 18:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Kom typ nyss hem från skolan När slutar du egentligen... ? kvart över tre typ. 25 okt, 2012 18:29 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag ta mig i kragen och skriva klart min moddeuppsats. o_O
EDIT: Öppnade kalendern och såg att jag har en hälsolärauppsats som ochså ska inlämnas imorgon. FUUUU. 25 okt, 2012 18:29 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen