@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Jag är så himla huuuungrig
without something there is no nothing 25 okt, 2012 17:44 |
|
Seriously
Elev |
Ååhh, jag också! Kan ni inte spara en liten munsbit till mig? Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 25 okt, 2012 17:46 |
|
Emma Longbottom
Elev |
Idag fyller jag år!! Bakar nu en prinsesstårta!!
"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 25 okt, 2012 17:49 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Emma Longbottom: Idag fyller jag år!! Bakar nu en prinsesstårta!! Grattis på födelsedagen ![]() ![]()
25 okt, 2012 17:52 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Jag har nu tjänat mig 17 kr på att plocka spik xD 20 öre spiken Tänk om jag gör det några gånger till så kan jag bli miljonär xD Nä, kanske inte, men jag kan åtminstone få ihop LITE pengar... DU. ÄR. SKUM. Det är du också Jag brås på min mamma! Japp Det gör nog din syster också tror jag... x) VÄNTA NU HÄR!! Sen NÄR har jag en syster??? Sen du inte lyckades övertala Ingis ordentligt xD 25 okt, 2012 17:53 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Jag har nu tjänat mig 17 kr på att plocka spik xD 20 öre spiken Tänk om jag gör det några gånger till så kan jag bli miljonär xD Nä, kanske inte, men jag kan åtminstone få ihop LITE pengar... DU. ÄR. SKUM. Det är du också Jag brås på min mamma! Japp Det gör nog din syster också tror jag... x) VÄNTA NU HÄR!! Sen NÄR har jag en syster??? Sen du inte lyckades övertala Ingis ordentligt xD Jusste >_> Men jag trodde det var någon annan XD Hej 25 okt, 2012 17:53 |
|
_SanD_
Elev |
25 okt, 2012 17:56 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Emma Longbottom: Idag fyller jag år!! Bakar nu en prinsesstårta!! Ge mig, ge mig, ge mig, ge mig. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 okt, 2012 17:58 |
|
Tvilling
Elev |
SNÖ. ♥ Det snöar! Eller, en blandning mellan snö, hagel och regn. Men det var lite snö, i promise!
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 25 okt, 2012 18:04 |
|
LolFeelings
Elev |
NU JÄVLAR SKA JAG SPELA DET DÄR SKITSPELET OCH JAG SKA DÖDA VARENDA EN
NU JÄVLAR ALLTSÅ FUCK YOU EVERYBODY OCH SNART HAR JAG RAGE QUIT OCH ÄR STRESSAD.
25 okt, 2012 18:06 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen