Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 8254 8255 8256 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av MadEye Moody:
Skrivet av Borttagen:
Jag försökte plugga kemi, men jag blev så arg på det att jag rev sönder pappret. ._____.

Varför det? xD

Jag satt och skrev på min ipad och så råkade jag radera några av saker som jag hade svarat på och då rev jag sönder arbetsbladet.. ehe.

25 okt, 2012 17:14

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Luna Chang:
Bara en skoldag före höstlovet!♥

Buhu jag har två
Fast fredagen kommer bli awesome!


Vi har studiedag då så XD

Det har faktiskt jag med
Men imorgon har jag bara en "vanlig" lektion xD


Vi har hemstudiedag så vi behöver inte fara nå!♥

Okej
På morgonen imorgon kommer det några från en teater till min klass och ska spela upp en pjäs som tydligen ska få unga att använda kondomer
Och sedan på eftermiddagen ska vi till någon arkeologisk utgrävning och bli skitiga xD ♥


Det första lät.. Väldigt fel >.<

Det andra lät riktigt kul!!

Fast det är teatern som jag ser mest fram emot xD


Haha XD
Du får säga till mig sen om den är lika fel som det lät när du skrev det!! XD

Jag vet redan ungefär vad den ska handla om
Fast det jag tycker värkar kul är att typ alla i klassen kommer bli generade och det blir jag typ aldrig så hahaha


Jag tror jag ska komma till din skola imorgon!!

JAA!!!

25 okt, 2012 17:15

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Jag har nu tjänat mig 17 kr på att plocka spik xD 20 öre spiken
Tänk om jag gör det några gånger till så kan jag bli miljonär xD Nä, kanske inte, men jag kan åtminstone få ihop LITE pengar...

25 okt, 2012 17:32

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Jag har nu tjänat mig 17 kr på att plocka spik xD 20 öre spiken
Tänk om jag gör det några gånger till så kan jag bli miljonär xD Nä, kanske inte, men jag kan åtminstone få ihop LITE pengar...


DU. ÄR. SKUM.

Hej

25 okt, 2012 17:35

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Jag har nu tjänat mig 17 kr på att plocka spik xD 20 öre spiken
Tänk om jag gör det några gånger till så kan jag bli miljonär xD Nä, kanske inte, men jag kan åtminstone få ihop LITE pengar...


DU. ÄR. SKUM.

Det är du också

25 okt, 2012 17:35

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Jag har nu tjänat mig 17 kr på att plocka spik xD 20 öre spiken
Tänk om jag gör det några gånger till så kan jag bli miljonär xD Nä, kanske inte, men jag kan åtminstone få ihop LITE pengar...


DU. ÄR. SKUM.

Det är du också


Jag brås på min mamma!

Hej

25 okt, 2012 17:36

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Jag har nu tjänat mig 17 kr på att plocka spik xD 20 öre spiken
Tänk om jag gör det några gånger till så kan jag bli miljonär xD Nä, kanske inte, men jag kan åtminstone få ihop LITE pengar...


DU. ÄR. SKUM.

Det är du också


Jag brås på min mamma!

Japp
Det gör nog din syster också tror jag... x)

25 okt, 2012 17:37

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Jag har nu tjänat mig 17 kr på att plocka spik xD 20 öre spiken
Tänk om jag gör det några gånger till så kan jag bli miljonär xD Nä, kanske inte, men jag kan åtminstone få ihop LITE pengar...


DU. ÄR. SKUM.

Det är du också


Jag brås på min mamma!

Japp
Det gör nog din syster också tror jag... x)


VÄNTA NU HÄR!!

Sen NÄR har jag en syster???

Hej

25 okt, 2012 17:38

Solkatten
Elev

Avatar


En dag kvar. ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

25 okt, 2012 17:40

Seriously
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
En dag kvar. ♥
Till höstlovet?

Jag har redan höstlov, mwahahaha.

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

25 okt, 2012 17:44

1 2 3 ... 8254 8255 8256 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.