@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av MadEye Moody: Skrivet av Borttagen: Jag försökte plugga kemi, men jag blev så arg på det att jag rev sönder pappret. ._____. Varför det? xD Jag satt och skrev på min ipad och så råkade jag radera några av saker som jag hade svarat på och då rev jag sönder arbetsbladet.. ehe. 25 okt, 2012 17:14 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Luna Chang: Bara en skoldag före höstlovet!♥ Buhu jag har två Fast fredagen kommer bli awesome! Vi har studiedag då så XD Det har faktiskt jag med Men imorgon har jag bara en "vanlig" lektion xD Vi har hemstudiedag så vi behöver inte fara nå!♥ Okej På morgonen imorgon kommer det några från en teater till min klass och ska spela upp en pjäs som tydligen ska få unga att använda kondomer Och sedan på eftermiddagen ska vi till någon arkeologisk utgrävning och bli skitiga xD ♥ Det första lät.. Väldigt fel >.< Det andra lät riktigt kul!! Fast det är teatern som jag ser mest fram emot xD Haha XD Du får säga till mig sen om den är lika fel som det lät när du skrev det!! XD Jag vet redan ungefär vad den ska handla om Fast det jag tycker värkar kul är att typ alla i klassen kommer bli generade och det blir jag typ aldrig så hahaha Jag tror jag ska komma till din skola imorgon!! JAA!!! 25 okt, 2012 17:15 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jag har nu tjänat mig 17 kr på att plocka spik xD 20 öre spiken
Tänk om jag gör det några gånger till så kan jag bli miljonär xD Nä, kanske inte, men jag kan åtminstone få ihop LITE pengar... 25 okt, 2012 17:32 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Jag har nu tjänat mig 17 kr på att plocka spik xD 20 öre spiken Tänk om jag gör det några gånger till så kan jag bli miljonär xD Nä, kanske inte, men jag kan åtminstone få ihop LITE pengar... DU. ÄR. SKUM. Hej 25 okt, 2012 17:35 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Jag har nu tjänat mig 17 kr på att plocka spik xD 20 öre spiken Tänk om jag gör det några gånger till så kan jag bli miljonär xD Nä, kanske inte, men jag kan åtminstone få ihop LITE pengar... DU. ÄR. SKUM. Det är du också 25 okt, 2012 17:35 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Jag har nu tjänat mig 17 kr på att plocka spik xD 20 öre spiken Tänk om jag gör det några gånger till så kan jag bli miljonär xD Nä, kanske inte, men jag kan åtminstone få ihop LITE pengar... DU. ÄR. SKUM. Det är du också Jag brås på min mamma! Hej 25 okt, 2012 17:36 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Jag har nu tjänat mig 17 kr på att plocka spik xD 20 öre spiken Tänk om jag gör det några gånger till så kan jag bli miljonär xD Nä, kanske inte, men jag kan åtminstone få ihop LITE pengar... DU. ÄR. SKUM. Det är du också Jag brås på min mamma! Japp Det gör nog din syster också tror jag... x) 25 okt, 2012 17:37 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna.Lovegood: Jag har nu tjänat mig 17 kr på att plocka spik xD 20 öre spiken Tänk om jag gör det några gånger till så kan jag bli miljonär xD Nä, kanske inte, men jag kan åtminstone få ihop LITE pengar... DU. ÄR. SKUM. Det är du också Jag brås på min mamma! Japp Det gör nog din syster också tror jag... x) VÄNTA NU HÄR!! Sen NÄR har jag en syster??? Hej 25 okt, 2012 17:38 |
|
Solkatten
Elev |
En dag kvar. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 okt, 2012 17:40 |
|
Seriously
Elev |
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 25 okt, 2012 17:44 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen