@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
tor seriöst jag går och lägger mig efter maten ...
25 okt, 2012 16:46 |
|
Tvilling
Elev |
Blir aningen trött på mina kompisar ibland för att de är så tråkiga och aldrig vill hitta på något. Imorgon börjar vi inte förrens efter lunch och då föreslog jag för min kompis att vi kunde äta på pizzerian som ligger vid skolan. Men, nej, det vill hon inte. Och en annan kompis hade ingen lust att sticka ner till stan o äta utan ville bara sitta vid datorn hela förmiddan.
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 25 okt, 2012 16:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Blev just medlem på mugglis Välkommen hit 25 okt, 2012 16:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Blev just medlem på mugglis Välkommen hit Tack C: 25 okt, 2012 16:51 |
|
Borttagen
|
HOLY FREAKING GOD! JAG FICK 9½ PÅ TYSKAPROVET!
Jag som tyckte det gick halvbra när jag skrev det ^-^ 25 okt, 2012 16:52 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Luna Chang: Bara en skoldag före höstlovet!♥ Buhu jag har två Fast fredagen kommer bli awesome! Vi har studiedag då så XD Det har faktiskt jag med Men imorgon har jag bara en "vanlig" lektion xD Vi har hemstudiedag så vi behöver inte fara nå!♥ Okej På morgonen imorgon kommer det några från en teater till min klass och ska spela upp en pjäs som tydligen ska få unga att använda kondomer Och sedan på eftermiddagen ska vi till någon arkeologisk utgrävning och bli skitiga xD ♥ Det första lät.. Väldigt fel >.< Det andra lät riktigt kul!! Hej 25 okt, 2012 16:54 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Borttagen: HOLY FREAKING GOD! JAG FICK 9½ PÅ TYSKAPROVET! Jag som tyckte det gick halvbra när jag skrev det ^-^ jag fick E på mitt kemiprov #dagensfail men grattis haha! 25 okt, 2012 16:57 |
|
madeleinegranger
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av madeleinegranger: JAG HAR SÅ J*VLA ONT I MINA TÄNDER EFTERSOM JAG PÅ ONSDAG SKA FÅ TANDSTÄLLNING SÅ NU HAR JAG MASSA GUMMIBAND INTRYCKTA MELLAN TÄNDERNA!! OUTSHHHH. "Don't pity the dead, Harry. Pity the living and above all, those who have gummiband mellan tänderna." - Dumbledore. Ska du få räls? För isf så tror jag din tandvärk bara har börjat.. jag satte i nere för över en vecka sen och är fortfarande öm-.- Japp, där uppe! Alltså vänner och tandläkarna varnade för att det skulle göra ont så jag visste, men ahhhhhhhh det gör verkligen ont! Men det är ju värt det, vi får fina tänder!
25 okt, 2012 16:57 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av madeleinegranger: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av madeleinegranger: JAG HAR SÅ J*VLA ONT I MINA TÄNDER EFTERSOM JAG PÅ ONSDAG SKA FÅ TANDSTÄLLNING SÅ NU HAR JAG MASSA GUMMIBAND INTRYCKTA MELLAN TÄNDERNA!! OUTSHHHH. "Don't pity the dead, Harry. Pity the living and above all, those who have gummiband mellan tänderna." - Dumbledore. Ska du få räls? För isf så tror jag din tandvärk bara har börjat.. jag satte i nere för över en vecka sen och är fortfarande öm-.- Japp, där uppe! Alltså vänner och tandläkarna varnade för att det skulle göra ont så jag visste, men ahhhhhhhh det gör verkligen ont! Men det är ju värt det, vi får fina tänder! Du kan glädja dig åt att det inte gör lika ont uppe som nere ^^ Hej 25 okt, 2012 16:59 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kom typ nyss hem från skolan När slutar du egentligen... ? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 okt, 2012 16:59 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen