Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 8252 8253 8254 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


tor seriöst jag går och lägger mig efter maten ...

25 okt, 2012 16:46

Tvilling
Elev

Avatar


Blir aningen trött på mina kompisar ibland för att de är så tråkiga och aldrig vill hitta på något. Imorgon börjar vi inte förrens efter lunch och då föreslog jag för min kompis att vi kunde äta på pizzerian som ligger vid skolan. Men, nej, det vill hon inte. Och en annan kompis hade ingen lust att sticka ner till stan o äta utan ville bara sitta vid datorn hela förmiddan.

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

25 okt, 2012 16:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Blev just medlem på mugglis


Välkommen hit

25 okt, 2012 16:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Blev just medlem på mugglis


Välkommen hit

Tack C:

25 okt, 2012 16:51

Borttagen

Avatar


HOLY FREAKING GOD! JAG FICK 9½ PÅ TYSKAPROVET!
Jag som tyckte det gick halvbra när jag skrev det ^-^

25 okt, 2012 16:52

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Luna Chang:
Bara en skoldag före höstlovet!♥

Buhu jag har två
Fast fredagen kommer bli awesome!


Vi har studiedag då så XD

Det har faktiskt jag med
Men imorgon har jag bara en "vanlig" lektion xD


Vi har hemstudiedag så vi behöver inte fara nå!♥

Okej
På morgonen imorgon kommer det några från en teater till min klass och ska spela upp en pjäs som tydligen ska få unga att använda kondomer
Och sedan på eftermiddagen ska vi till någon arkeologisk utgrävning och bli skitiga xD ♥


Det första lät.. Väldigt fel >.<

Det andra lät riktigt kul!!

Hej

25 okt, 2012 16:54

Neeyum
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
HOLY FREAKING GOD! JAG FICK 9½ PÅ TYSKAPROVET!
Jag som tyckte det gick halvbra när jag skrev det ^-^

jag fick E på mitt kemiprov
#dagensfail
men grattis haha!

25 okt, 2012 16:57

madeleinegranger
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av madeleinegranger:
JAG HAR SÅ J*VLA ONT I MINA TÄNDER EFTERSOM JAG PÅ ONSDAG SKA FÅ TANDSTÄLLNING SÅ NU HAR JAG MASSA GUMMIBAND INTRYCKTA MELLAN TÄNDERNA!! OUTSHHHH.

"Don't pity the dead, Harry. Pity the living and above all, those who have gummiband mellan tänderna."
- Dumbledore.


Ska du få räls?

För isf så tror jag din tandvärk bara har börjat.. jag satte i nere för över en vecka sen och är fortfarande öm-.-


Japp, där uppe! Alltså vänner och tandläkarna varnade för att det skulle göra ont så jag visste, men ahhhhhhhh det gör verkligen ont! Men det är ju värt det, vi får fina tänder!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F7c4384c11aa8cb0fa5367313862335d4%2Ftumblr_mfr2drQO1G1s1bm6io1_500.gif

25 okt, 2012 16:57

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av madeleinegranger:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av madeleinegranger:
JAG HAR SÅ J*VLA ONT I MINA TÄNDER EFTERSOM JAG PÅ ONSDAG SKA FÅ TANDSTÄLLNING SÅ NU HAR JAG MASSA GUMMIBAND INTRYCKTA MELLAN TÄNDERNA!! OUTSHHHH.

"Don't pity the dead, Harry. Pity the living and above all, those who have gummiband mellan tänderna."
- Dumbledore.


Ska du få räls?

För isf så tror jag din tandvärk bara har börjat.. jag satte i nere för över en vecka sen och är fortfarande öm-.-


Japp, där uppe! Alltså vänner och tandläkarna varnade för att det skulle göra ont så jag visste, men ahhhhhhhh det gör verkligen ont! Men det är ju värt det, vi får fina tänder!


Du kan glädja dig åt att det inte gör lika ont uppe som nere ^^

Hej

25 okt, 2012 16:59

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kom typ nyss hem från skolan

När slutar du egentligen... ?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

25 okt, 2012 16:59

1 2 3 ... 8252 8253 8254 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.