Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LucyMalfoy: ^ haha du är en sömmn tuta Jag vet xD Men vissa nätter har jag ju varit uppe till typ 4 också "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jan, 2012 21:24 |
|
LucyMalfoy
Elev |
En gång var jag vaken i sju dygn.
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 10 jan, 2012 21:24 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av LucyMalfoy: ^ haha du är en sömmn tuta Jag vet xD Men vissa nätter har jag ju varit uppe till typ 4 också jag somnade 8 en gång och gick upp halv två
10 jan, 2012 21:25 |
|
Solkatten
Elev |
^ Hur orkar du?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jan, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
Jag gillar att vara uppe tidigt så jag hinner göra grejer (duscha, dricka kaffe, äta frukost) men oftast vaknar jag vid 07.30 och måste springa till bussen. Därför ska jag sova nu. Natti Less than three
10 jan, 2012 21:26 |
|
Alice...
Elev |
10 jan, 2012 21:26 |
|
LucyMalfoy
Elev |
^
^ ^ det går när man läser lch cuttar sig och skriver på en novell Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 10 jan, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
I morrn ska jag äta en frukost bestående av:
* KAFFE! (Har inte druckit det på flera månader) * Nyttiga honungsflingor med fullkorn och fil ♥ * Kanske en macka eller två Har bestämt mig för att börja äte mer och en hälsosammare frukost så jag orkar hålla mig mätt fram till lunchen :3 10 jan, 2012 21:28 |
|
LucyMalfoy
Elev |
^ jag äter ingen frukost. Jag äter ingen lunch. Jag äter inget mellis. Jag äter bara kvällsmat. Knappt det.
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 10 jan, 2012 21:29 |
|
Prue
Elev |
Hej mugglis^^ vilken underbar dag jag har haft idag!
Och kväll för den delen 10 jan, 2012 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen