One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
US versionen av Gotta Be You låter hemsk när de har editerat den på vissa ställen... -.-
4 nov, 2012 22:07 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av hyperion: Vad händer, sitter och lyssnar på dem, FRIVILLIGT. Och jag vill gå på konserten (fan att det är slutsålt, seriöst, SKULLE KÖPT </3) finns dock vissa som säljer biljetter 4 nov, 2012 22:09 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av IamAK: Skrivet av hyperion: Vad händer, sitter och lyssnar på dem, FRIVILLIGT. Och jag vill gå på konserten (fan att det är slutsålt, seriöst, SKULLE KÖPT </3) finns dock vissa som säljer biljetter Har jätte många kompisar som blivit lurade så, så tänker inte chansa. ![]()
4 nov, 2012 23:06 |
|
M4L13
Elev |
5 nov, 2012 01:56 |
|
Knizzlare
Elev |
5 nov, 2012 01:56 |
|
hyperion
Elev |
Alltså, varför började jag inte lyssna för två veckor sedan då hade jag haft biljetter nu okej. Satt liksom dagen då man fick reda på biljettsläppet "Ska vi gå eller?" till en kompis och hon ba sure VARFÖR VAR JAG EJ SERIÖs. Dör döda döden.
![]()
5 nov, 2012 16:28 |
|
childhoodlight
Elev |
aLLTSÅ JAG DÖR
FÖR DERAS NYA SOUND??? OCH JAG SKA SE DEM LIVE TVÅ GÅNGER O M F G hyperion http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=26239
5 nov, 2012 16:53 |
|
hyperion
Elev |
childhoodlight yeah, har deltagit men kommer ju ej vinna osv och jag dör för att jag är sådär lagomt dum i huvudet och inte köpte ugh.
om ticnet bara hade en resale funktion, finns ju hur många som helst som säljer biljetter hyffsat billigt men vågar inte chansa så liksom ![]()
5 nov, 2012 17:27 |
|
The Noble Lion
Elev |
5 nov, 2012 20:56 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av hyperion: ALLTSÅ JAG DÖR NIALL, varför får inte han och Louis typ några solon alls btw? De sjunger ju skitbra de med... nya albumet darling, nya albumet ![]() wolfstar deserved better. 5 nov, 2012 21:00 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen