@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Den som uppfann sovmorgon ska ärligt talat få pris..
25 okt, 2012 08:02 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Ginny00: Den som uppfann sovmorgon ska ärligt talat få pris.. Jag tycker du kan dela med dig... Alla klasser på våran skola har/har haft sovmorgon.. Om onte vi får det i nian blir jag sur. Hej 25 okt, 2012 08:29 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Ginny00: Den som uppfann sovmorgon ska ärligt talat få pris.. Jag tycker du kan dela med dig... Alla klasser på våran skola har/har haft sovmorgon.. Om onte vi får det i nian blir jag sur. Vi får det nu i sexan.. för andra gången 25 okt, 2012 08:31 |
|
EmahS
Elev |
25 okt, 2012 08:32 |
|
Obliviate_
Elev |
neh, dags o bege sig. ha en awesome dag mugglis
25 okt, 2012 08:32 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: följ mig! @fridajacobKan jag få följa någon på twitter? jag är ganska ny dock och fattar inte så mycket men du kan ju följa mig om du vill!
25 okt, 2012 09:05 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Hej människor! Jag är i England och jag saknar finaste bästaste Mugglis! ♥
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
25 okt, 2012 09:23 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Ginny00: Den som uppfann sovmorgon ska ärligt talat få pris.. Jag tycker du kan dela med dig... Alla klasser på våran skola har/har haft sovmorgon.. Om onte vi får det i nian blir jag sur. Vi får det nu i sexan.. för andra gången Nej, men ändå Alla klasser på skolan har inplanerad sovmorgon och vi hade inte i sjuan och inte i åttan heller.. Hej 25 okt, 2012 09:31 |
|
A.k
Elev |
Hej alla mugglisar!
*Ni måste inte läsa detta eftersom det kommer förmodligen de jättelångt ut när jag skriver det men när jag postar kommer det vara jättekort* Nu börjar våren hösten komma in i Stockholm och det börjar bli kallt.. Jag börjar bli höstdeppig och rastlös. (Kanske därför jag skriver detta) När kommer hem måste jag para ihop strumpor (and i hate it!) och göra läxor.... Snart är det Halloween, något jag sert fram emot. TREVLIGT HÖSTLOV! EDIT: Detta blev random! "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 25 okt, 2012 09:47 |
|
Cara Riddle
Elev |
Cara skall duscha, sen klä på sig och sedan åka in till stan för att handla lite saker xD
haha och bara för att jag rollar droglangare tänkte jag på droger när jag sa saker xD haha tur att jag inte är för lik min char xD ![]()
25 okt, 2012 10:07 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen