Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Du märker att du är HP-skadad när...

Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...

1 2 3 ... 823 824 825 ... 1050 1051 1052
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
När man är med och läser sin lillebrors läsläxa, jag har också läst den boken i trean och vet att de kommer nämna HP i den. man bara längtar och längtar tills man får läsa.

Jag har hört rykten om att det finn ett HP-Kapitel i vår nya engelska bok som vi kommer få om typ en vecka. Boken vi får heter What´s up 6.


Jag tror också det finns där. Folk har sagt det^^

Är så AAAAAARG!!^^ PÅ MIN FÖRRA SKOLA SÅ HADE VI WHAT'S UP! OM JAG INTE HADE BYTT SKOLA SÅ HADE JAG FÅTT DEN BOKEN!!! GRR!!! Dx

28 aug, 2015 18:24

Matilda weasley
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
När man är med och läser sin lillebrors läsläxa, jag har också läst den boken i trean och vet att de kommer nämna HP i den. man bara längtar och längtar tills man får läsa.


Vilken bok?

Jag är jag, det är inte du :P https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F57e8999c49956bb29eebe70931704396%2Ftumblr_o7ow9t5suP1uusboho1_500.gif

28 aug, 2015 18:48

1233679
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyHermionePotter:
När man är med och läser sin lillebrors läsläxa, jag har också läst den boken i trean och vet att de kommer nämna HP i den. man bara längtar och längtar tills man får läsa.

Jag har hört rykten om att det finn ett HP-Kapitel i vår nya engelska bok som vi kommer få om typ en vecka. Boken vi får heter What´s up 6.

Har haft den boken! Det finns det överskriften är Harmione eller något liknande XD vet inte varför. Vår lärare sa att det var namnet på HP-fans. Jag bara: men Potterheads då?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F68cf436ee8d6f33cf569d94ecdb6fd52%2Ftumblr_meu4cojY9Q1r0vxqmo1_500.gif

28 aug, 2015 19:03

illusionofcool
Elev

Avatar


Skrivet av Lele:
Idag när jag hade engelska så läste vi på en sida där det nämndes någon som hette Ron och jag tänkte direkt på Ron Weasley. Och senare så fick man läsa fritt i engelska boken och min kompis visade mig en sida där det var en bild på Ron, Hermione och Harry och jag var direkt tvungen att bläddra dit (eller jag ville iallafall) och där så var det två personer som skulle stå i kö i två timmar för att fp se en Harry Potter film.

Ja!

Juste!

Good Stuff!


Sedan är det väl någon sida i den med en bit ur första boken? Om jag inte minns heeeeeeeeeelt fel...

"It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing."

28 aug, 2015 19:24

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Sjuk= läsa en halv HP bok och se tvåan.
Någon som känner igen sig?

Varför stava rätt när man kan stava fel?

28 aug, 2015 19:28

Elinaey
Elev

Avatar

+2


Första dagen som simskoleledare: en tjej heter hedwig, och det ligger en Ron weasley lego figur-nyckelring i fönstret, och man bara älskar sitt jobb

30 aug, 2015 19:50

Borttagen

Avatar


När man ser en skum person och en första instinkt är att kolla på hens vänstra arm och se om hen är dödsätare XD

30 aug, 2015 20:01

Borttagen

Avatar


När ens favorit cosplayare spelar Remus (min favorit i HP på det) och sedan spelar hon som cosplayat Remus en 'Let's Play' men man ser att det är Remus som spelar...

30 aug, 2015 20:04

Borttagen

Avatar


Hahah, en i min klass har slutat kalla mig Elin och börjat kalla mig Harry Potter! xD

31 aug, 2015 11:44

Frivolt
Elev

Avatar


Sånt här stör dig så otroligt mycket!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2F30jmtjk.jpg

Spoiler:
Tryck här för att visa!För det första: WHYY?? VARFÖR VÄLJER DE ALLTID FOTON PÅ DE MEST KÄNDA SKÅDISARNA I FILMERNA NÄR DET INTE ENS HAR ETT SKIT MED DEM ATT GÖRA??? VARFÖR ÄR DET EN BILD PÅ DAN, EMMA OCH HELENA?? WHYYYYYY???
För det andra: Så får det detta att verka som att nån av dom har dött eller knarkat eller vafan det stod! Och de gör säkert det där bara för att få läsare -.-
För det tredje: de lurar fan aldrig ett riktigt harry potter-fan! NEVER!!!
För det fjärde: KAN DE BARA SLUTA?? LNSFÖIF!! ÄR JU LIXOM INTE NYA NYHETER DIREKT HELLER!


Så, over and out!!

31 aug, 2015 23:46

1 2 3 ... 823 824 825 ... 1050 1051 1052

Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...

Du får inte svara på den här tråden.