Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LucyMalfoy: Tack tack ^ ja det är det. Nu kommer länken. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13545&page=1%23p679320 10 jan, 2012 20:56 |
|
Borttagen
|
Bra att jag fick igång tråden ett tag.
Men jag loggade ut för att jag var sur och nu måste jag logga ut igen för att jag vill duscha av mig det sura. 10 jan, 2012 21:07 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Okej. Jag vill att fler ska läsa min novell tack. Jag tror att en kille som ville ta kort på mig är psykiskt sjuk. Han var snuskig
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 10 jan, 2012 21:10 |
|
Solkatten
Elev |
Hoppas jag klarar av skoldagen imorgon ...
Åh, kommer säkert vara skit trött på morgonen -.-" "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jan, 2012 21:10 |
|
LucyMalfoy
Elev |
^haha jag får upp kl 5 och skriver lite och så. Den kl 6.15 går jag och duschar varje dag
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 10 jan, 2012 21:13 |
|
Solkatten
Elev |
Jag går upp sju ... nu den senaste veckan har jag gått upp typ 12 - 1 ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jan, 2012 21:19 |
|
LucyMalfoy
Elev |
^ haha du är en sömmn tuta
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 10 jan, 2012 21:20 |
|
Borttagen
|
För första gången i mitt liv kommer den stora frågan upp i mitt huvud:
Vad ska jag ha för skor på mig i morrn? jasfoifjf PANIK! 10 jan, 2012 21:22 |
|
Alice...
Elev |
jag är lite konstig, jag ställer kl på 6 och tänker att jag ska vara pigg och glad och gå upp tidigt så jag slipper att stressa, sen när klockan ringer så typ ''jag ska bara snooza i 5 min'' sen är kl helt plötsligt 7 D: x)
10 jan, 2012 21:23 |
|
LucyMalfoy
Elev |
^ haha jag är bättre på er alla att vakna. Jag vaknar när min klocka ringer på direkten.
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 10 jan, 2012 21:24 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen