Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 823 824 825 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Tack tack Jag bevakar tråden nu ^^

10 jan, 2012 20:56

Borttagen

Avatar


Bra att jag fick igång tråden ett tag.
Men jag loggade ut för att jag var sur och nu måste jag logga ut igen för att jag vill duscha av mig det sura.

10 jan, 2012 21:07

LucyMalfoy
Elev

Avatar


Okej. Jag vill att fler ska läsa min novell tack. Jag tror att en kille som ville ta kort på mig är psykiskt sjuk. Han var snuskig

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

10 jan, 2012 21:10

Solkatten
Elev

Avatar


Hoppas jag klarar av skoldagen imorgon ...

Åh, kommer säkert vara skit trött på morgonen -.-"

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 jan, 2012 21:10

LucyMalfoy
Elev

Avatar


^haha jag får upp kl 5 och skriver lite och så. Den kl 6.15 går jag och duschar varje dag

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

10 jan, 2012 21:13

Solkatten
Elev

Avatar


Jag går upp sju ... nu den senaste veckan har jag gått upp typ 12 - 1 ...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 jan, 2012 21:19

LucyMalfoy
Elev

Avatar


^ haha du är en sömmn tuta

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

10 jan, 2012 21:20

Borttagen

Avatar


För första gången i mitt liv kommer den stora frågan upp i mitt huvud:

Vad ska jag ha för skor på mig i morrn?

jasfoifjf PANIK!

10 jan, 2012 21:22

Alice...
Elev

Avatar


jag är lite konstig, jag ställer kl på 6 och tänker att jag ska vara pigg och glad och gå upp tidigt så jag slipper att stressa, sen när klockan ringer så typ ''jag ska bara snooza i 5 min'' sen är kl helt plötsligt 7 D: x)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

10 jan, 2012 21:23

LucyMalfoy
Elev

Avatar


^ haha jag är bättre på er alla att vakna. Jag vaknar när min klocka ringer på direkten.

Jag lever mitt liv 402 meter i taget.

10 jan, 2012 21:24

1 2 3 ... 823 824 825 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.