One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av hyperion: Vad händer, sitter och lyssnar på dem, FRIVILLIGT. Och jag vill gå på konserten (fan att det är slutsålt, seriöst, SKULLE KÖPT </3) jag varnar dig JAG VARNAR DIG INNAN DU ÄR TOTALT LOST IN THE VIDEO DIARIES OCH DU HAR JOINAT FANDOMEN FÖR YOU WILL NEVER GET OUT 4 nov, 2012 20:40 |
|
Tonks-nea1
Elev |
Skrivet av hyperion: Pokemon diaries är ett måste att se!!!!!Vad händer, sitter och lyssnar på dem, FRIVILLIGT. Och jag vill gå på konserten (fan att det är slutsålt, seriöst, SKULLE KÖPT </3)
4 nov, 2012 20:41 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av hyperion: Vad händer, sitter och lyssnar på dem, FRIVILLIGT. Och jag vill gå på konserten (fan att det är slutsålt, seriöst, SKULLE KÖPT </3) jag varnar dig JAG VARNAR DIG INNAN DU ÄR TOTALT LOST IN THE VIDEO DIARIES OCH DU HAR JOINAT FANDOMEN FÖR YOU WILL NEVER GET OUT jag... jag vet inte vad jag gör men seriöst Niall heter HORAN i efternamn, hur kan jag ej älska pojken??! ![]()
4 nov, 2012 20:43 |
|
Solkatten
Elev |
Jag kommer inte få så dem i Köpenhamn. :'( Åh, vad livet är orättvist ibland. </3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 nov, 2012 21:08 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av Neeyum: Skrivet av hyperion: Vad händer, sitter och lyssnar på dem, FRIVILLIGT. Och jag vill gå på konserten (fan att det är slutsålt, seriöst, SKULLE KÖPT </3) jag varnar dig JAG VARNAR DIG INNAN DU ÄR TOTALT LOST IN THE VIDEO DIARIES OCH DU HAR JOINAT FANDOMEN FÖR YOU WILL NEVER GET OUT jag... jag vet inte vad jag gör men seriöst Niall heter HORAN i efternamn, hur kan jag ej älska pojken??! agree HAHA 4 nov, 2012 21:13 |
|
Tonks-nea1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vrf inte??? Jag kommer inte få så dem i Köpenhamn. :'( Åh, vad livet är orättvist ibland. </3
4 nov, 2012 21:18 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Tonks-nea1: Skrivet av Solkatten: Vrf inte??? Jag kommer inte få så dem i Köpenhamn. :'( Åh, vad livet är orättvist ibland. </3 Mamma tycker det typ är för långt bort, blahblahblah... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 nov, 2012 21:21 |
|
Tonks-nea1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Feeling sorry for you Skrivet av Tonks-nea1: Skrivet av Solkatten: Vrf inte??? Jag kommer inte få så dem i Köpenhamn. :'( Åh, vad livet är orättvist ibland. </3 Mamma tycker det typ ärför långt bort, blahblahblah...
4 nov, 2012 21:21 |
|
hyperion
Elev |
ALLTSÅ JAG DÖR NIALL, varför får inte han och Louis typ några solon alls btw? De sjunger ju skitbra de med...
![]()
4 nov, 2012 21:39 |
|
M4L13
Elev |
4 nov, 2012 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen