Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: När man cyklar hem från jobbet (i en jobbig uppförbacke) ser att det står Harrys väg och man bara OMG!! Går den till Harry Potter! Och man bara för det orkar cykla upp för den jobbiga backen STAD/BY/SAMHÄLLE????!!!!! Ute på landet, där det nästan inte finns några vägskyltar! Det är den enda på hela den vägen!! 26 aug, 2015 15:37 |
|
taggsvansen02
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: När man cyklar hem från jobbet (i en jobbig uppförbacke) ser att det står Harrys väg och man bara OMG!! Går den till Harry Potter! Och man bara för det orkar cykla upp för den jobbiga backen STAD/BY/SAMHÄLLE????!!!!! Ute på landet, där det nästan inte finns några vägskyltar! Det är den enda på hela den vägen!! Fett coolt JÖÖÖÖÖ! 26 aug, 2015 21:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av taggsvansen02: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: När man cyklar hem från jobbet (i en jobbig uppförbacke) ser att det står Harrys väg och man bara OMG!! Går den till Harry Potter! Och man bara för det orkar cykla upp för den jobbiga backen STAD/BY/SAMHÄLLE????!!!!! Ute på landet, där det nästan inte finns några vägskyltar! Det är den enda på hela den vägen!! Fett coolt JÖÖÖÖÖ! JAAA! XD 27 aug, 2015 07:13 |
|
Fellrendión
Elev |
28 aug, 2015 14:56 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Har någon mer än jag bara vetat att ni har haft magi i er. Jag har massa exempel.
En gång i trean så gick vi utomhus på våran skola för vi gjorde någon mattegrej. Men vi var borta på högstadiet där jag inte var så van vid miljön. Det fanns en trappa ner som jag inte såg, den hade typ 6 steg. Eftersom att jag inte såg den så snubblade jag ju nerför det första steget och var nära på att tappa balansen. jag vet inte vad som hände för jag han inte hitta balansen innan jag parerade alla fem stegen i ett jättestort hopp och landade på fötterna. Det är väl inte helt riktigt. En annan gång så var jag i köket och pratade med pappa. jag höll i ett sånt där skinkpaket som bara är en tunn plastgrej när den är tom. då så höll jag på med et och jag vet inte hum men jag fick den att stå rättupp på högkant. Det är väl inte heller normalt. En gång när jag var ensam hemma och var sjuk så skulle jag ta en medicin från medicinlådan. det var några tabletter som låg i en brun glasburk. Jag råkade tappa den ner på klinkergolvet vi har i badrummet. den krossades inte, den fick inte ens en liten spricka. den studsade på klinkergolvet flera gånger och jag fångade den i luften. Det var skumt. Någon mer som har råkat ut för att ni har kännt att ni har magi inom er? 28 aug, 2015 16:43 |
|
Lele
Elev |
Idag när jag hade engelska så läste vi på en sida där det nämndes någon som hette Ron och jag tänkte direkt på Ron Weasley. Och senare så fick man läsa fritt i engelska boken och min kompis visade mig en sida där det var en bild på Ron, Hermione och Harry och jag var direkt tvungen att bläddra dit (eller jag ville iallafall) och där så var det två personer som skulle stå i kö i två timmar för att fp se en Harry Potter film.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
28 aug, 2015 17:04 |
|
Matilda weasley
Elev |
Skrivet av Lele: Idag när jag hade engelska så läste vi på en sida där det nämndes någon som hette Ron och jag tänkte direkt på Ron Weasley. Och senare så fick man läsa fritt i engelska boken och min kompis visade mig en sida där det var en bild på Ron, Hermione och Harry och jag var direkt tvungen att bläddra dit (eller jag ville iallafall) och där så var det två personer som skulle stå i kö i två timmar för att fp se en Harry Potter film. Har ni Good Stuff? Kommer ihåg den sidan Jag är jag, det är inte du :P
28 aug, 2015 17:32 |
|
Borttagen
|
När jag idag läste på min lillebrors läsläxe bok och Läste Diagongränden istället för Diamantjakten
28 aug, 2015 17:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: När jag idag läste på min lillebrors läsläxe bok och Läste Diagongränden istället för Diamantjakten xD 28 aug, 2015 17:45 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
När man är med och läser sin lillebrors läsläxa, jag har också läst den boken i trean och vet att de kommer nämna HP i den. man bara längtar och längtar tills man får läsa.
Jag har hört rykten om att det finn ett HP-Kapitel i vår nya engelska bok som vi kommer få om typ en vecka. Boken vi får heter What´s up 6. 28 aug, 2015 18:14 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen