One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Du ska inte lyssna på dem Agnes! Du får vänta!
Kan någon länka? :3 4 nov, 2012 18:06 |
|
spagetti
Elev |
Älskar dem men bästa låtarna är nog:
What makes you beautiful Gotta be you och Live while we`re young
4 nov, 2012 18:18 |
|
Miss_Green
Elev |
4 nov, 2012 18:38 |
|
Solkatten
Elev |
Det verkar inte som att jag kommer få gå på den i Köpenhamn. :'( Men jag vill så gärna gå!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 nov, 2012 18:44 |
|
M4L13
Elev |
4 nov, 2012 19:03 |
|
Lucy och Rose
Elev |
4 nov, 2012 19:33 |
|
Solkatten
Elev |
^ De tjejerna är idioter.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 nov, 2012 19:45 |
|
M4L13
Elev |
4 nov, 2012 19:49 |
|
Tonks-nea1
Elev |
Min syster är ju bara för bäst! Hon har sagt att hon kommer sitta på hennes föreläsning framför sin dator för att jag ska få se dom
4 nov, 2012 20:17 |
|
hyperion
Elev |
Vad händer, sitter och lyssnar på dem, FRIVILLIGT. Och jag vill gå på konserten (fan att det är slutsålt, seriöst, SKULLE KÖPT </3)
![]()
4 nov, 2012 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen