Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
9te
Elev |
9 jan, 2012 22:42 |
|
Dini99
Elev |
^Natti natti!
(jag tror att samma öde kommer hända mig) "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 9 jan, 2012 22:45 |
|
kinshaw
Elev |
9 jan, 2012 22:53 |
|
Anapneo
Elev |
9 jan, 2012 23:05 |
|
ebkati
Elev |
hej ni vakna!
Vore ju bra att vända rätt dygnet nu, med tanke på att skolan börjar på onsdag. Men nä, planerar att vara vaken till fyra ändå. http://remuslupiin.tumblr.com/ 9 jan, 2012 23:07 |
|
Miss Lunatic
Elev |
^Wtf lyckost!
~ Hearing voices no one else can hear isn't a good sign, even in the wizarding world ~ 9 jan, 2012 23:33 |
|
Anapneo
Elev |
9 jan, 2012 23:37 |
|
ebkati
Elev |
åh, jobbigt att börja imorgon/redan börjat ju! Himla glad över att inte börja förens på onsdag faktiskt
http://remuslupiin.tumblr.com/ 9 jan, 2012 23:52 |
|
kinshaw
Elev |
9 jan, 2012 23:53 |
|
Anapneo
Elev |
JAG VET EN RAGGNINGSREPLIK SOM DU KAN BÖRJA ANVÄNDA!!!!!! "Tjenare biffen, står du här och steker?" lol.
9 jan, 2012 23:54 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen