One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
4 nov, 2012 13:50 |
|
The Noble Lion
Elev |
4 nov, 2012 13:51 |
|
Miss_Green
Elev |
4 nov, 2012 13:51 |
|
M4L13
Elev |
4 nov, 2012 17:06 |
|
Solkatten
Elev |
Oh my God, har ni hört Kiss You? Fan vad jag älskar det här albumet alltså! ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 nov, 2012 17:08 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Solkatten: Oh my God, har ni hört Kiss You? Fan vad jag älskar det här albumet alltså! ♥ Vart? :o Åh, vad fint du sjunger Miss_Green! ![]()
4 nov, 2012 17:13 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Solkatten: Oh my God, har ni hört Kiss You? Fan vad jag älskar det här albumet alltså! ♥ Vart? :o Åh, vad fint du sjunger Miss_Green! TUUMBLR!!! hela albumet finns fan där ._. this album leaked faster than titanic sank.
4 nov, 2012 17:15 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Solkatten: Oh my God, har ni hört Kiss You? Fan vad jag älskar det här albumet alltså! ♥ Vart? :o Åh, vad fint du sjunger Miss_Green! TUUMBLR!!! hela albumet finns fan där ._. this album leaked faster than titanic sank. men jag hittar ingenting på tumblr kan ingen bara länka posts där låtarna finns? :c omg, jag älskar kiss you, så jävla bra! ♥ ![]()
4 nov, 2012 17:17 |
|
Solkatten
Elev |
Eller hur! ♥ Tänker lyssna sönder på den nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 nov, 2012 17:19 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag med! Och Rock Me är ännu bättre gaaah, just imagine hur resten av Take Me Home kommer låta iiih!
![]()
4 nov, 2012 17:29 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen