Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
^
Godnatt finisar♥ l -- > Skrivet av IamAK: god natt allihopa! ska lägga mig snart, måste vakna tidigt imorgon. uhh, skola. "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 9 jan, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
Jag är rädd för att Monsterkakan ska hoppa på mig nu och bli helt skjgldöksjgdsgdjslökgjdsglkds ronjaaaah!
9 jan, 2012 22:14 |
|
Dini99
Elev |
Tror att jag också ska dra mig till bädden nu...
TIDIG DAG IMORGON! </3 Godnatt alla finisar! ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 9 jan, 2012 22:16 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är rädd för att Monsterkakan ska hoppa på mig nu och bli helt skjgldöksjgdsgdjslökgjdsglkds ronjaaaah! Why? HAHA x) ![]()
9 jan, 2012 22:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Jag är rädd för att Monsterkakan ska hoppa på mig nu och bli helt skjgldöksjgdsgdjslökgjdsglkds ronjaaaah! Why? HAHA x) För jag har typ.. börjat lyssna mer på 1D och typ ja.. jag har börjat blivit en liten directioner och ja 9 jan, 2012 22:20 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Jag är rädd för att Monsterkakan ska hoppa på mig nu och bli helt skjgldöksjgdsgdjslökgjdsglkds ronjaaaah! Why? HAHA x) För jag har typ.. börjat lyssna mer på 1D och typ ja.. jag har börjat blivit en liten directioner och ja Jag såg det i 1D-tråden OMG jag kommer att hoppa på dig och bli helt gfhdkjöghjdfkgdfjks nästa gång vi träffas x) Jag kommer antagligen inte hoppa på dig eftersom det inte riktigt går men... x) ![]()
9 jan, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Jag är rädd för att Monsterkakan ska hoppa på mig nu och bli helt skjgldöksjgdsgdjslökgjdsglkds ronjaaaah! Why? HAHA x) För jag har typ.. börjat lyssna mer på 1D och typ ja.. jag har börjat blivit en liten directioner och ja Jag såg det i 1D-tråden OMG jag kommer att hoppa på dig och bli helt gfhdkjöghjdfkgdfjks nästa gång vi träffas x) Jag kommer antagligen inte hoppa på dig eftersom det inte riktigt går men... x) Meep.. det blir i MARS! 9 jan, 2012 22:33 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Jag är rädd för att Monsterkakan ska hoppa på mig nu och bli helt skjgldöksjgdsgdjslökgjdsglkds ronjaaaah! Why? HAHA x) För jag har typ.. börjat lyssna mer på 1D och typ ja.. jag har börjat blivit en liten directioner och ja Jag såg det i 1D-tråden OMG jag kommer att hoppa på dig och bli helt gfhdkjöghjdfkgdfjks nästa gång vi träffas x) Jag kommer antagligen inte hoppa på dig eftersom det inte riktigt går men... x) Meep.. det blir i MARS! It's gonna be awesome HAHA, du menar om inte du fixar en uppsalaträff innan x) ![]()
9 jan, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Jag är rädd för att Monsterkakan ska hoppa på mig nu och bli helt skjgldöksjgdsgdjslökgjdsglkds ronjaaaah! Why? HAHA x) För jag har typ.. börjat lyssna mer på 1D och typ ja.. jag har börjat blivit en liten directioner och ja Jag såg det i 1D-tråden OMG jag kommer att hoppa på dig och bli helt gfhdkjöghjdfkgdfjks nästa gång vi träffas x) Jag kommer antagligen inte hoppa på dig eftersom det inte riktigt går men... x) Meep.. det blir i MARS! It's gonna be awesome HAHA, du menar om inte du fixar en uppsalaträff innan x) Precis 9 jan, 2012 22:37 |
|
Dini99
Elev |
Haha.. Var det inte jag som skulle gå och lägga mig nu? O.o
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 9 jan, 2012 22:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen