One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är fortfarande inte 1D-frälst, men jag har kommit på att Zayn är sinnessjukt jättesnygg. Jag tycker Harry är snyggast. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2012 22:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: ¨Jag är fortfarande inte 1D-frälst, men jag har kommit på att Zayn är sinnessjukt jättesnygg. Alla är snygga. :3 True, men han är riktigt snygg alltså. Jag tyckte att Liam såg bättre ut innan han klippte av sig håret.... Louis utseende är en aning överskattat enligt mig och Harry och Niall är mest väldigt gulliga ^^ 3 nov, 2012 22:34 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är fortfarande inte 1D-frälst, men jag har kommit på att Zayn är sinnessjukt jättesnygg. Åhå this! Jag är inget fan av 1D överhuvudtaget, men ha senaste dagarna insett att... Alltså Zayn. Oh. My. God.
3 nov, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: Jag är fortfarande inte 1D-frälst, men jag har kommit på att Zayn är sinnessjukt jättesnygg. Åhå this! Jag är inget fan av 1D överhuvudtaget, men ha senaste dagarna insett att... Alltså Zayn. Oh. My. God. Hehehheeh X) 3 nov, 2012 22:37 |
|
Pixie
Elev |
Får konstiga frågor på tumblr om Harrys banan är god?
haha ok take it easy jag har inte ens träffat honom än.. men känns bra att de shippar 'halice wyles' tihi älskar vårt shipnamn ger en pengar till den som kom på det
3 nov, 2012 23:35 |
|
M4L13
Elev |
4 nov, 2012 00:08 |
|
acciomuffin
Elev |
4 nov, 2012 12:52 |
|
Tonks_xD
Elev |
Haha jag har hittat på en ny text till "Na Na Na"
Orginal: We're like Na Na Na Min: We're like banananas 8D Haha, lite svårt att få in ett b där men ändå ^^ ![]()
4 nov, 2012 12:59 |
|
Miss_Green
Elev |
4 nov, 2012 13:36 |
|
Pixie
Elev |
4 nov, 2012 13:39 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen