Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
^
^Nice! ♥ Förresten, någon som vet hur man förstorar texten (bland annat på profilen, med mera...)? ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 9 jan, 2012 21:37 |
|
Alice...
Elev |
9 jan, 2012 21:39 |
|
Borttagen
|
Någon som vet hur man kan koppla bort sin spotify-profil från fb?
9 jan, 2012 21:43 |
|
Dini99
Elev |
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 9 jan, 2012 21:43 |
|
Alice...
Elev |
9 jan, 2012 21:50 |
|
Borttagen
|
jag börjar på onsdag... xD
9 jan, 2012 21:51 |
|
Dini99
Elev |
^
^ Awwe! Finis ♥ =) (Detta var ju jätte kul! : P) "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 9 jan, 2012 21:51 |
|
Alice...
Elev |
9 jan, 2012 21:53 |
|
IamAK
Elev |
god natt allihopa! ska lägga mig snart, måste vakna tidigt imorgon. uhh, skola.
9 jan, 2012 22:10 |
|
Alice...
Elev |
9 jan, 2012 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen