Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

If the stars keep shining [Sv]

Forum > Fanfiction > If the stars keep shining [Sv]

1 2 3 ... 81 82 83 ... 91 92 93
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Åh vad fint skrivet!

26 sep, 2011 17:18

Mrs Malfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
seriöst, jag älskar hur du skriver!
jättebra


Håller verkligen med!!!♥

Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid!

26 sep, 2011 17:54

jullanbrullan19
Elev

Avatar


Sååååå himla bra!!!!!!!!!! Meeeeeeeeeeeer!

Jag hade missat 2 kapitel! :OOOO

OMG!

23 september <3

26 sep, 2011 18:02

Ginny02
Elev

Avatar


det är så himlaaa bra!!!

"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow

26 sep, 2011 20:04

Salazar1
Elev

Avatar


Det var det absolut bästa hittils!!

Slytherin Pride

26 sep, 2011 20:32

mugglis1
Elev

Avatar


meer

Gryffindor <3

27 sep, 2011 07:30

Borttagen

Avatar


Wihhoo, skitbra!!

27 sep, 2011 07:46

Lunah~
Elev

Avatar


jättebra, du skriver fantastiskt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m828n5COHH1r0wad0.gif

27 sep, 2011 14:47

Tonks-nea1
Elev

Avatar


Jätte bra!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m25hmpRboj1qbm90eo1_500.gif

27 sep, 2011 14:51

lillalollo
Elev

Avatar



Kapitel 48-
George Weasley

Det kändes som att jag flög. Jag var lätt som en fjäder. Allt var så underbart.
Men en tanke gnagde ändå i mitt bakhuvud. En jobbig tanke. Fred. Jag önskade av hela mitt hjärta att min tvillingbror skulle ha varit här.
Då skulle jag vara gladast i världen.
Men nu fanns han inte med mig. Han skulle aldrig mer gå vid min sida. Istället fick jag nöja mig med min blivande fru.
Det var ju inte så dåligt det heller. Jag log mot Angelina. Hon log tillbaka och kysste min kind.
Jag stannade och kysste henne ömt. Så det var så är det var att vara förälskad. Riktigt förälskad. Vilken härlig känsla!

Väl hemma bombarderade mamma oss med frågor om bröllopet. Vi var tvungna att sätta oss ner och skriva upp alla som skulle bjudas på en lista. Hon behövde veta vad Angelina hade för storlek på kläder, så hon kunde fixa klänning och allt möjligt.
Till min stora lättnad så steg en lång mörkhårig kvinna i medelåldern in i köket. Angelinas mamma hade erbjudit sig att komma och hjälpa till med förberedelserna.
Så de båda blivande svärmödrarna satte igång.

Jag och Angelina, som utan att märkas hade lyckats fly från kökets stress dunsade ner på min säng. Jag kom plötsligt på något.
"Vart ska vi bo?", frågade jag. Angelina såg ut att fundera ett slag.
"Över skämtbutiken, i din lägenhet?"
Jag nickade långsamt. Jag och Fred hade sovit i ett rum. Om man sköt ihop våra sängar, så blev det perfekt.
"Okej.", svarade jag med ett brett leende. Hon klappade i händerna och kramade om mig.
"Vi flyttar in direkt efter bröllopet. Eller?", frågade jag.
"Jag antar det.", svarade hon eftertänksamt.

På den blåa himlen sken solen, likt ett stort klot av hopp. Hopp, tro och kärlek.
De tre viktigaste sakerna i livet.
Snön glittrade i solens sken, som tusen diamanter.
Allt var så… Perfekt.

"Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling

27 sep, 2011 16:01

1 2 3 ... 81 82 83 ... 91 92 93

Forum > Fanfiction > If the stars keep shining [Sv]

Du får inte svara på den här tråden.